Civilix Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 er vel litt slemt og reklamere for en annen siden her, men anbefaler alle og se videoane som itavisen legger ut, masse tøft Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 gleder meg til ps2 emulatoren kommer til xbox, for det gjør den Der tar du skrekkelig feil. Alle xbox hackere har sett seg enig i at dette er helt umulig. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 en joypad er søppel uansett sammenlignet med mus+tastatur når man skal spille fps. AMEN!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 en joypad er søppel uansett sammenlignet med mus+tastatur når man skal spille fps. AMEN!! fin måte å øke post-counten sin på :-? og hva gjør egentlig anti-xbox fans inne på en "fremtiden er lys for xbox"-topic, burde ikke de konsentrere seg om sin egen maskin enn å drive å disse xbox-fans Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 en joypad er søppel uansett sammenlignet med mus+tastatur når man skal spille fps. AMEN!! fin måte å øke post-counten sin på :-? og hva gjør egentlig anti-xbox fans inne på en "fremtiden er lys for xbox"-topic, burde ikke de konsentrere seg om sin egen maskin enn å drive å disse xbox-fans Ja, med en daværende postcount på hele 12 siden 31.Mars, så kan man forstå at jeg er en "count-hunter". BAH! Og hvor står det at jeg er en x-box motstander?! Hadde jeg kun vært ute etter en spillmaskin, ville jeg heller brukt 2000,- på en x-box enn 10000,- på en pc! På den annen side, si at jeg hadde vært en ivrig x-box motstander da. Selvfølgelig hadde dette vært en interessant topic!! Hvorfor skulle det ikke det? Tåpelig sagt av deg. ...konsentrere seg om sin egen maskin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg