Gå til innhold

E3 2003: Brennhet fremtid for Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

men men...kjøper du ps2 så kan du få vice city, det kan du ikke til xbox, ps2 er mye bedre, <-- bwahahahahhah :lol:

denne nyheten gleder meg på mange forskjellige måter, først og fremst fordi jeg liker xbox som konsoll, den har mange solide titler og personlig så har jeg alltid hatt den som nr 1 på konsoll listen..

hvilke andre måter gleder dette meg, jo, dette er et slag i trynet til alle de som har bad-moutha microsoft,konstant whining om at dette er dømt til å mislykkes,at de aldri klarer å ta over markedet.

vel, det er nettopp det xbox er i ferd med å gjøre,og de gjør det med stil :woot:

jeg har siklet på den doom3 videoen en stund, det ser unektelig sinnsykt fett ut og det beviser bare enda en gang hvor stort potensial denne boxen har.

Lenke til kommentar

Doom3 skal vist komme samtidlig både til PC og Xbox.

Leste foresten på en annen side at Doom3-videoen kjørte på en PC, ikke Xbox, selv om Xbox-logoen ble vist på slutten av videoen.

Jeg gleder meg villt!

Lenke til kommentar

Ehm..

Hva med å bruke stativ når dere tar bilder?

Litt off-topic kanskje, men det er viktig at dere har ordentlig bildemateriale hvis dere skal dekke slike messer seriøst.. :)

For oss uten XBox er det vel bare å håpe på at D3 kommer til PC og om ikke så altfor lenge..

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Ehm..

Litt off-topic kanskje, men det er viktig at dere har ordentlig bildemateriale hvis dere skal dekke slike messer seriøst.. :)

Vi vet det, men Erling fant ut at kamera var stilt inn litt feil først når han kom tilbake til hotellet. Litt vanskelig å dra tilbake, be folk stille seg opp på nytt, og så ta nye bilder. Lukkertiden var rett og slett for lang eller noe. Beklager.

Lenke til kommentar
Ehm..

Vi vet det, men Erling fant ut at kamera var stilt inn litt feil først når han kom tilbake til hotellet. Litt vanskelig å dra tilbake, be folk stille seg opp på nytt, og så ta nye bilder. Lukkertiden var rett og slett for lang eller noe. Beklager.

Be folka dine å komme seg til SWG-standen! NÅÅÅ!! :lol: 8)

Lenke til kommentar

I første omgang ble det vist frem en forrykende video fra LucasArts nyeste Star Wars-spill, kalt Republic Command. Dette er en rykende fersk nyhet, og ingen informasjon foreligger om det enda. På grunnlag av det lille vi fikk se, virker det som om det hele er litt Metroid Prime-inspirert. Noen av scenene ble sett fra innsiden av hjelmen på en av soldatene, og monstrene som populerte de trange gangene hadde en seriøs grøss-faktor over seg.

hvis det er snakk om samme trailer som kan bli sett på lucasarts sine sider er det ikke monstre, men Geonosians, som sett i episode 2.

http://www.lucasarts.com/press/releases/74.html

og hvem gidder vel å spille doom3 med en joypad, bwaha.

Lenke til kommentar

Xbox er intet mindre enn genialt... Ser på halo 2 traileren, så ser æ på xbox-en å tenke: "Æ e så glad i dæ"

spillan kan ikke komme tidlig nok!

Hvor kan jeg se fable videoen fra E3?

Doom 3 kommer til å bli helt perfekt med pad... Det er morsomt å se PS2 fans prøver å overbevise seg sjøl om at PS2 er best, med å si ting som "Blah. Halo 1 imponerte meg ikke. "Vi har vice city." "Doom 3 med pad? Vi vil ikke engang ha det det på min play station"

Lenke til kommentar

For beste dekking av E3 sjekk gamespot.com

Synes deter masse å glede seg til her ja.

Litt gøy å se når MS reklamerer for Soul Calbur2 og alle i salen jubler av lengsel, mens jeg sitter her og har spillt spillet en god stund nå. *skryt*

:D

Synes Doom3 og Halo 2 virker enormt konge. Fable også da.

Lenke til kommentar

hvis du prøver det i mer enn to minutter, er egentlig default-oppsettet helt kurant. uvant til å begynne med, men det er det man har enkle begynner-missions til..

en joypad er søppel uansett sammenlignet med mus+tastatur når man skal spille fps.

However, while my review also mentioned my personal frustration with using the Xbox gamepad, I never realized how much of a difference it would make until I actually got to play with a mouse and a keyboard. From a combat standpoint, it feels like a totally different game. No longer do you have to grapple with two analog sticks to snipe. No longer do you have to crank the control sensitivity to the highest setting and still find yourself swearing in frustration when Flood bio-forms attack from all sides. Sniping is now a joy (the pistol takes on a renewed life) and even the Gearbox guys looked on with an evil glee as I set up double and even triple kills of Grunts with the sniper rifle, with a swiftness I was never able to achieve on the Xbox with a gamepad.

http://www.gamespy.com/previews/may03/halopc/

nå skal det sies at bungie gjorde en utmerket jobb med joypad kontrollen, men i sammenligning er det likevel knotete.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...