Gå til innhold

Gold seller som venn


Anbefalte innlegg

Jeg opplevde noe rart idag x)

 

jeg satt og spilte og ble wispered av en gold seller som normalt

 

nå skal de si at etter jeg ble hacket av en goldseller som brukte min konto som miner bot og deletet 3 års verk med gear at jeg ble forbanna når jeg ble wispered

 

så jeg lashed ut og sånt og fikk tilbake alt ifra sorry til denne gold selleren burde blit drept xD

 

det endte opp med at vi begynnte og pratet og etc så spurte hu etter min msn / får og bli venner

 

NÅ er jeg litt paronoid etter jeg ble hacket og spør enkelt og greit x)

 

er det noen måte hu kan "hacke" meg gjenom min msn *det er samme mail som min merged account mail*

 

????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lettlurte tullig. :nei:

 

Dessuten er det nok en mann du chatter med.

 

 

Ja fordi man faktis får en gang skyld sier ja til og sitte og prate litt med noen men ikke har noen formening om og kjøpe noe gull samme søren hvor mye de masser er jeg en lettlurt tulling :)

 

Men ifra spøk til fakta =)

 

Dere vet at dette er en jobb der nede? det er som og si at alle selger i verden som vil være kompiser med folk ifra andre land er bare ute etter og selge mere

 

men greit lei i den troen men ikke kom her inn i mitt innlegg og spytt ut verdiløse grunnløse utsang fordi det har skjedd før med andre og derfor skjer det ALLTID igjen.

Lenke til kommentar
Vanlig taktikk brukt av goldsellere, først blir de "venn" med deg, for å så prøve å selge deg gull.

 

Et lignende eksempel kan en se i denne tråden: Clicky

 

 

vel forskjelden i det inlegget og her er at Der poopet hu opp på msn'en uten og spøre etc

 

på min snakket vi litt sammen ingame før vi ble begge enige om hvorfor ikke prate på msn

Er jo alltids koselig og prate med andre folk i andre land og "se"/høre hvordan livet er der

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan, men for en eller annen grunn hadde ei goldseller lagt meg til på msn.

Hun skrev til meg de første 3 dagene, med ting som: How are you? How is the weather? etc... Etter det så spurte hun; "Do you want to buy some gold today?" "I can give you a very good price for 5k gold since your my friend" etc... Dette drev hun på med i en uke, før jeg puttet hun på ignore.

Lenke til kommentar
lættis samme skjedd med meg. skal liksom bli kompis det du ender opp med er totalt spam. og du som er en lettlurt tulling burde ikke gitt fra deg msnen i første steget.

 

Til nå har dere alle feil faktis

 

Vi starter med alle jenter som selger gold er gutter [X] False

 

Hu er ikke gutt du må ha cam og sjekke får og være sikker :O ok ? [/] True hu var jente *sjekket*

 

Hu har til nu enda ikke sagt et ord om gold, jeg har faktis pratet mest om hvordan jobben hu sin er og sånt og hu spurt meg om min og vi har pratet som :O ja helt normale folk

 

3: hu var sikkert på jobb med cam og måtte vise seg får kunder får og få de til og "stole" på seg 0_O vel denne kan jeg ikke bevise eller motbevise men vis det dere var kontoret ville jeg ikke klaget x) *så ut som en ok / fin stue*

 

:) og btw kalle folk tulling uten og faktis vite noen ting hva gjør det deg?

Lenke til kommentar

Med den instillinga du viser i denne tråden, tror jeg ikke du vil ha noen andre meninger, råd e.l som ikke samsvarer med dine dagdrømmer om denne jenta, så hva er poenget? :p

 

Og for å svare på spørsmålet ditt; jeg aner ikke om hun kan hacke kontoen "via" MSN'n (sikker på at du ikke har WLM, da?) din, men.. En kompis fikk WLM'n sin "hacka" og den skyldige spurte visst kontakter på lista hans om passordet (WoW-acc) fordi han visstnok hadde glemt det, og kompisene hans skrev det villig til hackeren, og da var kontoen hans følgelig rævkjørt. :p

 

Og.. Grammar?

Lenke til kommentar
Med den instillinga du viser i denne tråden, tror jeg ikke du vil ha noen andre meninger, råd e.l som ikke samsvarer med dine dagdrømmer om denne jenta, så hva er poenget? :p

 

Og for å svare på spørsmålet ditt; jeg aner ikke om hun kan hacke kontoen "via" MSN'n (sikker på at du ikke har WLM, da?) din, men.. En kompis fikk WLM'n sin "hacka" og den skyldige spurte visst kontakter på lista hans om passordet (WoW-acc) fordi han visstnok hadde glemt det, og kompisene hans skrev det villig til hackeren, og da var kontoen hans følgelig rævkjørt. :p

 

Og.. Grammar?

 

 

helt correkt jeg vil ikke ha råd om jenta / personen fordi jeg har ikke spurt om det heller, spesielt liker jeg dårlig når noen kommer med personfornærmelser slengt mot meg fordi de kanskje har hørt / opplevd ting selv

 

Men jeg har spurt om ::::

 

NÅ er jeg litt paronoid etter jeg ble hacket og spør enkelt og greit x)

 

er det noen måte hu kan "hacke" meg gjenom min msn *det er samme mail som min merged account mail*

 

og det finnes en person som vet om min Acc og jeg bor i samme hus som han så tviler på han gir deg vekk x)

 

men akkurat hva er wlm?

 

og grammar???? *Vel jeg har dyslexi og skriver ikke perfekt ;) lev med det*

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Nei, ho kan ikkje hacke deg via din msn.

 

Så lenge du er litt forsiktig:

Ikkje gje frå deg passordet ditt. Du bør heller ikkje godta filer fra ho, for å vere ekstra paraonid, så kan det jo hende ho vil prøve å sende over skjulte keyloggers osv. Du bør heller ikkje gå innpå linker ho gjer ut, sidan du ikkje veit kor sidene fører til.

 

WLM = windows live messenger.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

My best friend is a gold seller .. ^^

 

Du kommer ikke til og bli hacket via MSN/WlM, fordi det og bruke "Passord Retrieval" er en ganske komplisert prosedyre, som krever mer en bare tilgang til mailen din.

 

Konto navn, hemmerlig spørsmål og mer. Men vis du aboslutt vil ha en kinesisk goldseller som venn og skal være så paranoid kan du jo skaffe deg en slik "Kode brikke" som du må bruke vær bidige gang du skal logge på.

 

Så med mindre du forteller henne ditt bruker navn på WoW, din mail, ditt hemmerlige passord, eller rett og slett bare sent all personlig informarsjon om deg slik at hun kan utgi seg for og være deg for blizzard - Ja, da er du safe.

 

Gylden regel på MSN: Ikke ta imot ZIP filer.

 

"You forgot your password!? When we said "keep it secret, keep it safe" we didn’t mean for you to take it this far. For future reference, forgetting your password completely is just a bit too secret to be practical. Well, no worries. We’ll try to get it back for you."

 

Elsker blizzard sin humor til tider .. :thumbs:

Endret av turak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...