Qumad Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Secma Extr'm 500 / Secma 500 Extreme Secma Extr'm 500 Kjør gratis gjennom bomringen Kostbar moro Er det noen som har egne erfaringer med disse, eller kjenner noen som har erfaringer med disse? Ser at det skrives at det er mye vibrasjoner i bilen, er dette så avskrekkende? Bedre i nyere modeller? Hvordan er de om vinteren? Jeg er på jakt etter ett billig fremkomstmiddel hovedsaklig for og komme meg frem og tilbake fra jobb men også gjerne for og ta lørdagens handletur i. Har lest artiklene men der de bommer i forrhold til meg er at de sammenligner denne bilen med vanlige biler. Det som tiltaler meg med denne bilen er: Billig forsikring (3.000,- full kasko) Lavere årsavgift (1.550,-) Lavt forbruk av dirvstoff ? Gratis i bomringen Hvis noen har tips om andre biler som kan være vel så bra og oppfyller disse kravene så mottas tips med takk, men post da link til tråd el. og la denne tråden forbli en tråd om Secma Extr'm 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå