Halvordinho Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Trenger hjelp med å finne wallhack til css. NOTE: dette skal BARE brukes til redigering. - lager css video, også skal jeg fikse effecter. så jeg recorder i vanelig UTEN HACK/CHEAT. så uploader jeg med wallhack og normalt. blir kule effekter av det. Du har vell sett css frag videoer, med wallhack effect. jeg bruker sony vegas, så om noen andre har noen ideer om hvordan man kan fikse det UTEN hack, så si ifra. virus i de fleste wallhacks, så finn en uten... TAKK Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er sikkert lettere å finne det i google enn her. Men pass på å ikke være online når du skal ta opp video, da blir du bannet med en gang. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vil ikke x-spec gi det WH i demoer? Lenke til kommentar
Halvordinho Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Vil ikke x-spec gi det WH i demoer? oh, hva er det? btw; jeg skal ikke bruke noe cheats online bare capture med wh. Lenke til kommentar
Halvordinho Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 LOL jeg kan noen commands, så jeg trenger ikke wallhack -.- r_drawothermodels 2 sv_cheats 1 sorry gutta, takk for hjelpa anyways Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 HUSK: Klikk på "LØST" knappen oppe i høyre hjørne. Dte hjelper mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå