aUrrang Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Heisann, tenkte jeg ville installere windows xp på laptopen min før skolestart da jeg er møkk lei av vista. Lurer bare på om noen vet hvor jeg kan laste ned xp versjonen av de driverne jeg trenger. Har googlet og søkt på et par forum, men finner ingenting til akkurat 1020eo :/ På forhånd takk. edit: har googlet meg fram til denne siden som har noen drivere til xp, men la merke til at det finnes mange flere drivere hvis man ser på f.eks vista kontra xp kategorien. Trenger jeg alle driverne som tilbys til vista som for eksempel touchpad driver, hd audio driver, atheros wireless LAN driver osv? Endret 11. august 2009 av aUrrang Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) de basic du trenger er lyd,skjermkort,trådløse,chipset og lan om xp ikke tar den standard selv. Endret 11. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 de basic du trenger er lyd,skjermkort,trådløse,chipset og lan om xp ikke tar den standard selv. tenkte meg det. Vil dette si at jeg sansyneligvis ikke kan kjøre xp på maskinen? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 nei, bare at du må finne driverne andre steder. hjemmesiden til chipsettet du har er en bra start til finne endel av de. Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 nei, bare at du må finne driverne andre steder.hjemmesiden til chipsettet du har er en bra start til finne endel av de. ok, er ikke spesielt god til dette så jeg trenger litt hjelp med å finne ut hva jeg skal laste ned. Hvis noen hadde orket å ta seg tid til å hjelpe meg på vei hadde jeg vært evig takknemlig : ) Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 liten bumb (: Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 ingen som vet f.eks hvilket chipset jeg har? :/ Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 bumpedy bump Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Flrst og fremst kan du skrive opp navnet på pcen din. Hvis du formaterer til XP, så kan du jo bare bruke en annen pc til å finne drivere til pcen din. Liksom skrive inn "<pc navn> drivers" i google, det gjør alltid jeg. Fikk du med Vista? Da må du nok bruke noe som heter N-Lite for å gjøre om noe sata greier jeg ikke husker helt i teorien, husker ikke setupen heller. Men med N-Lite så kan du integrere drivere og noen ekstra funksjoner til XP cd'en. Du burde vente på en som har gjort det flere ganger enn meg. Lykke til! Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Flrst og fremst kan du skrive opp navnet på pcen din. Hvis du formaterer til XP, så kan du jo bare bruke en annen pc til å finne drivere til pcen din. Liksom skrive inn "<pc navn> drivers" i google, det gjør alltid jeg. Fikk du med Vista? Da må du nok bruke noe som heter N-Lite for å gjøre om noe sata greier jeg ikke husker helt i teorien, husker ikke setupen heller. Men med N-Lite så kan du integrere drivere og noen ekstra funksjoner til XP cd'en. Du burde vente på en som har gjort det flere ganger enn meg. Lykke til! HP Pavilion DV5-1020eo heter PCen. Har selfølgelig prøvd å google <pc navn> drivers, men finner nada for xp. Fikk ikke med vista cd, PCen kom ferdig installert med vista : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå