Oxygen 07-12 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg posta http://www.nihilum.eu/videos i en annen tråd, men passer her også. Der ser du Worgen shapeshifting. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Noen som skjønner hvordan den shapeshifting-greien til Worgens funker? Er det kun kosmetisk eller er det slik at de f.eks. kun kan sloss som ulver? Human form kan bare brukes out-of-combat. Worgen form er kun kosmetisk og det er den du bruker i combat. Worgen Form * The Worgen Form is cosmetic only * out of combat you can pick between Human or Worgen. * In combat you will be a worgen. Endret 24. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Gege Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Folk er allerede igang med å reservere seg nicks til sine worgen. F.eks Wolverine og andre ulvenavn. Så har du ønsker om noe spesielt er det aldri for tidligt å starte. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Huff, regner med at man får X antall variasjoner av ordet "worgen" etter ekspansjonen og en drøss med "Wolverines". Samme fikk man med Death Knights, ser fremdeles cliché fylte navn på DKs fra "Terrorxxxx" til "Deatxxxx". Og mitt i blant dem alle springer en DK med navnet "Ardamin" Goblins, jaja, vi har store grønne menn i form av orcs så nå får man de mindre versjonen av dem. Ikke uventet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvem ser frem til cosplay av female worgen på neste Blizzcon? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 jeg vedder på at det kommer til å bli skikkelig overvekt av worgen spillere. det er jo en litt for awesome rase Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er ikke NOEN kjangse for at verken horde eller alliance får goblin. Ok Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han hadde jo rett, var jo ikke noen "kjangse" for at de fikk worgen og goblin. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Sant, men sjansen var der. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg skal faen meg ha en goblin! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Om jeg noensinne skal lage meg en horde char, så skal det LETT være en goblin! Mer awesome mount enn det der skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er ikke NOEN kjangse for at verken horde eller alliance får goblin, det ville vært og pise på World of Warcraft lore. Vis et av disse Racene skulle bli playable vil de med 99% sikkerhet komme i formen av en Hero class (Alla Death Knight), siden det er vel kjent at Goblins driver med leiesoldater og lignende er jo egentlig ikke kjangsen veldig små for det. Mest sansynlig vil du starte på Kezan og oppleve noe lignende som Death knight VS Scarlet Crusade. Worgen racet er nå uten ledelse (Arugal), så blizzard kunne sikkert funnet på og vidre utvikle den delen av loren og, men det kan jeg ikke spekulere mye på, annet en at det antahgeligvis blir som en hero class å. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Haha! Osv. Uansett, planlegger å skifte main til Warlock eller Shammy ved neste expansion og det ser ut til at det vil bli en Goblin! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Blir å vente med å lage Goblin til i alle fall 1 månde etter lanseringen, skal heller pusle karakterene mine opp til 85 først. Blir overflod av Goblins og Worgen uansett rett etterpå. Og er man heldig blir de nye sonene litt "tom" noen dager, er man rask kan man komme seg utenom "trykket" av levlende mennesker rundt seg. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jeg vedder på at det kommer til å bli skikkelig overvekt av worgen spillere. det er jo en litt for awesome rase hehe helt enig med deg, kommer selv garantert til å spille, worgen selv, de fleste jeg kjenner som spiller wow sier det samme, vel bra jeg slipper å reservere navnet wolferin XD siden jeg hadde en cahr som het det allerede Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 er det sånn at tauren kan bli paladin i den nye tillegspakken? var i hverfal på videon, ser litt rart ut XD, kanskje tauren kan også bli mage og warlock XD Lenke til kommentar
hilts Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 er det sånn at tauren kan bli paladin i den nye tillegspakken? var i hverfal på videon, ser litt rart ut XD, kanskje tauren kan også bli mage og warlock XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) . Endret 2. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå