Caddy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Når jeg brenner en cd, så overfører maskinen alle filene til RAM mens den brenner.. Dette er utrolig irriterende da jeg det går utrolig treigt å starte et eller annet program etterpå. Samme skjer på LAN.. Har ftp server oppe, når folk laster fra meg, så forsvinner RAM`en. Kan ikke spille eller noe. Kan såvidt laste sjøl. Noen som har opplevd det samme ? Noen som har en løsning ? Har Windows XP med SP 1 og alle oppdateringer som er kommet etterpå. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 alle maskiner blir treg så lenge du brenner med en vanlig IDE brenner, ikke noe å gjøre med det. sannsynligvis det samme du opplever når du har ftp oppe, IDE-bussen takler ikke alt så må du vente på at den skal gjøre seg ferdi = treg maskin brennern kkan du jo løse ved å skaffe en SCSI brenner, da merker du ingenting til at det skjer, men FTP-problemet vet jeg ikke helt hva du skal gjøre med, bygg en egen FTP til å ha med? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Uhm... når alt er nyinstallert, så funker alt heilt fint. Data overføres direkte fra HD til brenner, og ftp`en bruker ikke RAM i det heile tatt.. Vil helst slippe å reinstallere, ettersom jeg har ISDN, og ikke vil holde på med windows update i flere timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå