TheCatIsALie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har prøvd flere ganger å uppe, nettet dette ALLTID ut.. Kan denne hjelpe? http://www.brothersoft.com/free-youtube-uploader-56031.html Har også klagd "er fikset nå" sier de.. etter 1 dag skjedde det igjen.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er bare èn ting som kan gå rundt at du detter av nettet, og det måtte være et program som kan uploade til youtube og har en resume funksjon... og det kan jeg ikke svare deg på om finnes eller er mulig (fordi jeg ikke uploader til youtube ofte og ikke har hatt behov for det). Det sagt, så ville jeg jo heller om jeg var deg fokusert på å løse ustabilitetsproblemet fremfor å overkomme symptomene. Jeg vet ikke hvor myhe du har prøvd å kartlegge problemet ditt fra før, men det kan være verdt å spørre på forumet i nettverksseksjonen så kan du ihvertfall få god hjelp til selvhjelp der. Mange "umulige" nettverksproblemer har faktisk ganske enkle årsaker og løsninger. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå