maXini Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har en beta key til overs? Blir ganske takknemlig om jeg får tilsendt en Mail: [email protected] Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har en beta key til overs? Blir ganske takknemlig om jeg får tilsendt en Mail: [email protected] Har sent deg og 2 forrige innspillene en invite. Det er derimot ikke store poenget med beta lenger, da spillet kan kjøpes allerede. Er nok ikke lenge før spillet er ute av beta, så det er nok lurere å bare kjøpe spillet i stedet. Det koster rundt hundrelappen og du får flere funksjoner når du bruker en betalt versjon. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei. Prøver igjen jeg, hehe. Er det noen som har en betakey til overs? Har prøvd og fått tak i en i en stund nå, men dessverre uten hell. Ville vært kjempe takknemlig. Mail: [email protected] Lenke til kommentar
swirix Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som har en beta key til overs? Blir ganske takknemlig om jeg får tilsendt en Mail: [email protected] Har sent deg og 2 forrige innspillene en invite. Det er derimot ikke store poenget med beta lenger, da spillet kan kjøpes allerede. Er nok ikke lenge før spillet er ute av beta, så det er nok lurere å bare kjøpe spillet i stedet. Det koster rundt hundrelappen og du får flere funksjoner når du bruker en betalt versjon. bare beta brukere som får kjøpt spillet nå.. så hvis noen har en key til overs sier jeg gjerne JA TAKK:D edit: thank you for your interest in pre-ordering your Heroes of Newerth account! At this time, you must logged in as a beta member to pre-order. Endret 28. november 2009 av swirix Lenke til kommentar
NoSkillz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har noen sp.mål angående HoN. Får vel begynne med å si at jeg oppdaga spillet for et par dager siden, og det ser jo så sinnsykt heftig ut for meg som er blodfan av DotA :!: Noen av spørsmåla kommer nok til å være langt borte i gokk for dere som har peiling, men det har ikke jeg, så dere får leve med det. Først av alt, er dette et spill som kommer ut som egen software/program på plate sånn som WC 3(Warcraft), eller er det et spill man må åpne i nettleser (er vel litt usannsynlig ettersom det er en del heftig grafikk i spillet ) Er det jobbet lenge med spillet og er det kommet ut noen dato for når det ca. kommer ut? Har sjekka en del på Google, men masse blanda info. Btw, hadde vært heftig med en beta key! Lenke til kommentar
-+-Eirik-+- Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg har lett i 2 dager nå uten hell, og er mildt sagt frustrert, så om noen hadde vært så hyggelige å "lette på trykket" mitt (eh, det hørtes galt ut) hadde jeg blitt veldig takknemlig [email protected] Endret 29. november 2009 av [+]Eirik[+] Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har noen sp.mål angående HoN. Får vel begynne med å si at jeg oppdaga spillet for et par dager siden, og det ser jo så sinnsykt heftig ut for meg som er blodfan av DotA :!: Noen av spørsmåla kommer nok til å være langt borte i gokk for dere som har peiling, men det har ikke jeg, så dere får leve med det. Først av alt, er dette et spill som kommer ut som egen software/program på plate sånn som WC 3(Warcraft), eller er det et spill man må åpne i nettleser (er vel litt usannsynlig ettersom det er en del heftig grafikk i spillet ) Er det jobbet lenge med spillet og er det kommet ut noen dato for når det ca. kommer ut? Har sjekka en del på Google, men masse blanda info. Btw, hadde vært heftig med en beta key! Kjører selvfølgelig i eget program. Jeg vet ærlig talt ikke om det er lenge til det blir gitt ut fullversjon og til alle. Uansett er kjempe bra spill som er værdt og få med seg : ) Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg har lett i 2 dager nå uten hell, og er mildt sagt frustrert, så om noen hadde vært så hyggelige å "lette på trykket" mitt (eh, det hørtes galt ut) hadde jeg blitt veldig takknemlig [email protected] Har desverre ikke flere betainvitasjoner igjen, men fikk nettopp letta på trykke hvis det gjør saken bedre? Edit: Hadde visst 3 invites igjen. Har sendt til Eirik og fnats, siden dere andre to ikke har emailadresse på profilen eller i innlegget så blir det litt vanskelig. Har en invite igjen... Endret 30. november 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har 6 invites igjen, send meg en pm med email så fikser jeg en til deg Lenke til kommentar
Gortex Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Trenger ikke key lengre siden Alienwarearena.com fikk inn keys igjen ^^ tror dem skal fremdeles ha igjen litt keys der så gå dit om flere trenger Endret 1. desember 2009 av Gortex Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har en key til overs? Fant en side i går med 3k keys, men trengte bare en da, og de er allerede borte, helt sykt populært. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 har noen en key til overs? PM verdsettes Lenke til kommentar
tormiarn Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde satt pris på en betakey hvis dere har, send på PM eller mail; [email protected] Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har Beta key til meg vis dere har send på pm eller på email til [email protected] Lenke til kommentar
Truls89 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ville virkelig satt pris på en beta key hvis noen har. Send en PM til meg <3 Lenke til kommentar
robbuu Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Heisann spilte Dota mye før. Hørte nylig om dette spillet av en kompis og det høres veldig bra ut Så lurte på om noen hadde en beta key til meg å hehe [email protected] er min maail. hvis noen har lyst til å sende en Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei Jeg har spillt endel LoL og dota, så fikk en kamerat beta key til HoN. Hadde vært kjekt å spillt dette med han så lurte på om noen hadde en ekstra key til overs? Har emailadressen [email protected] Lenke til kommentar
Matsveseth Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Send meg en pm med mail. har vel 1 key igjen kan jeg få en beta key eller har 3 igjen. send pm med mailadresse de som vil ha. kan jeg få en eller ? [email protected] eller [email protected] Endret 6. desember 2009 av maks123 Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei! Om noen kunne sendt meg en beta key ville jeg blitt veldig glad PM! Endret 9. desember 2009 av sultanIverigste Lenke til kommentar
mj0ran Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hadde satt stor pris på en invite/key jeg også pm! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå