Behemoth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 jeg vil gjerne ha en beta key [email protected] Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde digga om noen kunne ha hjulpet meg med å gi meg en beta-key! Mailen er [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.hon-norge.net/forum/ Registrer, etterlys og motta key. Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hei kunne noen sendt en beta key til [email protected] [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
TwisteDMunk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vis Noen ennå har beta key så tar jeg imot med glede [email protected] Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vær så snill, har så syyykt lyst på spillet [email protected] Ty alot! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om det fortsatt er noen som sitter med beta- keys er jeg veldig interessert i en! Tusen takk! [email protected] Lenke til kommentar
Mortha123 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hei. Vet at jeg er veldig sent ute. Men lurer på om jeg kan få en beta key. Jeg har spillt Dota på WC III en stund. Er veldig interissert på å prøve dette ut [email protected] Tyx Endret 30. september 2009 av Mortha123 Lenke til kommentar
tammern Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PLS noen der ute gi meg en key [email protected] Lenke til kommentar
bateZ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hepp! vil veldig gjerne ha en key :-) [email protected] takk! Lenke til kommentar
fluffyandevil Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har leita en stund etter beta keys men ingen hell hadde vært nais hvis noen kunne avse en beta key til meg [email protected] Lenke til kommentar
truls9 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har 3 igjen. send pm med mailadresse de som vil ha. Har du noen til meg ? [email protected] Lenke til kommentar
truls9 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kunne tenkt meg en sånn beta key! har leite i 5 - 6 timer i strekk så er ganske sugen nå >.< Send til [email protected] takker Lenke til kommentar
spiderpig123 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei alle sammen, store og små. HoN er på vei, og det er beta-tid nå. Jeg vil så gjerne være med, men jeg har ingen key. Hvis du har en du kan gi meg så får du plass i hjerterota mi. Skulle du føle deg generøs, så fyll min innboks: den er tom, og send en HoN-invite til jorgen.mo(at]gmail.com Lenke til kommentar
hansolaa Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Hadde vert fantastisk med en beta key! viss noen har en til overs, send gjerne en til [email protected] Lenke til kommentar
fluffyandevil Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 For dere som leter etter beta key til HoN så har eg gode nyheter! Hvis du går på http://www.facebook....fnewerth?ref=ts og blir en fan der så vil de åpne Account creation for 24 timer for alle fans når vi når 200.000 fans. sist eg sjekka er vi 168.720 så sign på som fan kjapt så vi alle får en account! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 For dere som leter etter beta key til HoN så har eg gode nyheter!Hvis du går på http://www.facebook....fnewerth?ref=ts og blir en fan der så vil de åpne Account creation for 24 timer for alle fans når vi når 200.000 fans. sist eg sjekka er vi 168.720 så sign på som fan kjapt så vi alle får en account! Noen oppdatering her? Er en av få som ikke burker facebook, så har jeg null sjangse eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kunne tenkt meg ein key. dnesd93(at)gmail(dot)com Lenke til kommentar
Mendemizo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kunne også tenkt meg en invite. [email protected] Lenke til kommentar
fluffyandevil Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 oin Emogame and play/chat with thousands of others. The game is still in Alpha so be the first one to know when it hits live at www.emogame.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå