Madskull Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Lurte på om det er noen som har en beta key til overs?! email: [email protected] mvh sigbjørn Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hallo. Setter stor pris på om jeg kunne fått en beta key hvis noen har en til overs er stor DotA fan, og har utrolig lyst til å få meg heroes of newerth. har prøvd det hos noen kamerater, det ser sinnsykt ut!! (: [email protected] Endret 2. mars 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bare send meg en pm, har en del invites igjen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt. hei jeg ville gjerne hatt en betakey e-mailen min er [email protected] Du kunne bare sendt en pm så hadde du fått en nøkkel, men nå er jeg nysjerrig, for du laget nettopp en ny tråd: hei jeg ville satt pris på en HON betakey [email protected] jeg vet det allerede er en eller to tråder av dette men jeg får allikevel aldri skaffa en så jeg tenkte jeg kunne starte en selv. værsåsnill å ikke rappoter/steng Har du fått key på den første mailen du oppgav og vil ha en key til? Jeg prøver ikke å være frekk, men du sier du aldri fåt tak i, du kan ikke ha prøvd særlig eller ha lest tråden, jeg har jo tilbytt meg å gi nøkkler flere ganger JEG HAR IKKE FLERE KEYS IGJEN! Ufattelig pågang på HoN, det kommer til å selge som hakka møkk regner jeg med! Endret 9. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt. hei jeg ville gjerne hatt en betakey e-mailen min er [email protected] Du kunne bare sendt en pm så hadde du fått en nøkkel, men nå er jeg nysjerrig, for du laget nettopp en ny tråd: hei jeg ville satt pris på en HON betakey [email protected] jeg vet det allerede er en eller to tråder av dette men jeg får allikevel aldri skaffa en så jeg tenkte jeg kunne starte en selv. værsåsnill å ikke rappoter/steng Har du fått key på den første mailen du oppgav og vil ha en key til? Jeg prøver ikke å være frekk, men du sier du aldri fåt tak i, du kan ikke ha prøvd særlig eller ha lest tråden, jeg har jo tilbytt meg å gi nøkkler flere ganger jeg vet jeg har svart men har ikke fått noen. så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage en ny menm det funka ikke. fikk en her istad men den var ikke valid så jeg prøver alt Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) jeg har 5 keys... pm med e-mail så skal send til de første edit: rettelse 5 Endret 4. mars 2010 av sharkbite Lenke til kommentar
honkeysplx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hallo noen som har 2 hon keys til meg og en venn ? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 jeg sjekker pm her ca vær time... har nå 4 igjen.... husk pm med e-mail Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har 2-3 keys å dele ut, bare å sende pm Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) jeg heter d00ber001...legg meg til hvis du vil de key's som ikke blir aktivert innen midnatt blir postet opent her... førstemann til mølla uaktiverte keys: ht2wpwoka2oz6bc 0bpdsz0r31uuch5 2voa0a6to00it01 bahfe2b8rrpse9o p8kp8br9ispmtpz første mann til mølla Endret 5. mars 2010 av sharkbite Lenke til kommentar
honkeysplx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen her som har 2 hon keys:) jeg og kameraten min trenger hadde vært kjekt om noen kunne gitt os ) Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Har 199 beta keys.. noen som vil ha? Skulle egenklig til et LAN på 180 stykker men HoN konkuransen ble kannselert; har 199 igjen! Send pm EDIT: Send mail te [email protected] Endret 5. mars 2010 av Synpanic Lenke til kommentar
GoogleMe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kan noen sende meg en invite pl0x? [email protected] Takk! Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har 199 beta keys.. noen som vil ha? Skulle egenklig til et LAN på 180 stykker men HoN konkuransen ble kannselert; har 199 igjen! Send pm EDIT: Send mail te [email protected] Har nå 178 igjen Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) . Endret 25. desember 2016 av kimern9 Lenke til kommentar
noobzor Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 er d noen som har en key til meg? Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 er d noen som har en key til meg? ikke spør sånn bare send en pm til de som har sagt de har Lenke til kommentar
mezri Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Trenger betakey pliz om noen er greie så pm. skal kjøpe det om eg får en betakey og då kan eg invite også. Lenke til kommentar
mezri Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har en til overs her kan eg få ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå