Feh Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva faen er greia med folk som spiller det spillet her egentlig? Jeg har spillt noen få kamper nå de to siste dagene og jeg skjønner absolutt ingen verdens ting, men jeg får til litt i ny og ned. Andre folk som er på laget mitt klikker jo mongolid i vinkel fordi jeg ikke er "pro" nok for de, selv om jeg utelukkende joiner "noob only" games. De blir så forbanna sure for ingenting at det er jo helt sykt!? Hva er greia liksom? Lenke til kommentar
E-N Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Visst nokon har ein til overs så er mailen min: [email protected] Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva faen er greia med folk som spiller det spillet her egentlig? Jeg har spillt noen få kamper nå de to siste dagene og jeg skjønner absolutt ingen verdens ting, men jeg får til litt i ny og ned. Andre folk som er på laget mitt klikker jo mongolid i vinkel fordi jeg ikke er "pro" nok for de, selv om jeg utelukkende joiner "noob only" games. De blir så forbanna sure for ingenting at det er jo helt sykt!? Hva er greia liksom? Vell... "greia" er at de som er helt ny på spillet (bare spillt noen få kamper) ikke vil ha så veldig mye gøy. Spillet er utrolig kompliserte for "noobs". Men når du kommer deg litt lenger inn i spillet, så er det veldig gøy. Skaff deg noen venner du kan spille med, så blir det enklere. Spør meg hvis du har flere sprsm... PS: du kan også sende meg PM Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har jo fått 3 keys selv, gir de gjerne bort, hvis noen vil spille en kamp eller to add meg Sl4kt, psr for øyeblikket på 1419, digger spillet. min mail er mr_ellignsen @ hotmail eller PM meg Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det kan være kjekt å spille en gang i blandt. Send meg en pm viss du vil ha beta invite, 2 igjen. Endret 3. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
cybertaz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det er kjekt å spille en gang i blandt. heisann kunne gjerne tatt imot en betakey hvis det er noen som har. diger dota skulle vert artig å prøve dette. send den til [email protected] å tusen takk til den som er villig til å gi bort en key Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har også 3 nøkler å gi ut, har spilt litt av og til, men hver gang jeg bestemmer meg for å prøve så blir jeg kvalm etter en kamp. Jeg har aldri opplevd verre community og folk ever. Men det er kjekt å spille en gang i blandt. hei jeg ville gjerne hatt en betakey e-mailen min er [email protected] Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 skulle gjerne hatt en selv!! venligst send den til [email protected] Lenke til kommentar
Unreal143 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvis det er noen som fortsatt trenger invite, send meg en PM. (førstemann til mølla) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har noen til overs jeg og. PM Lenke til kommentar
intheass Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Har 4 invites til overs, send pm. Nå er jeg dessverre tom, beklager til de som ikke fikk :/ Endret 27. februar 2010 av intheass Lenke til kommentar
Tronuk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Slenger meg på tiggetråden! Hvis noen har enten PM eller mail [email protected] Takker Lenke til kommentar
Unreal143 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da har jeg ikke flere invites. Tronuk var siste som fikk Lenke til kommentar
Mercuri5 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er på den samme båten som veldig mange har vært/er på nå, så jeg prøver lotteriet. Dvs. har noen en beta key overs til meg? Veldig hyggelig altså. [email protected] TAKK!!! :DD:D:D Endret 28. februar 2010 av Mercuri5 Lenke til kommentar
SvenniX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Må si jeg hadde blitt veldig happy om jeg kunne fått en key, har vært på mange forum nå og vært og utkikk etter key, men har ikke funnet noen. Så håper på at det kanskje er noen her som har en key til overs? Den kan sendes til [email protected] Hadde vært konge (= Lenke til kommentar
Grindv1k Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Har noen keys. Send e-post til etha909 @ gmail.com om du vil ha, svarer ikke om det har blitt tomt Kun til nerder som faktisk har tenkt å spille, slik beta-keyen ikke blir wasted Edit: og der va 11/11 invites brukt. Endret 27. februar 2010 av Grindv1k Lenke til kommentar
Toxo_Philite Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det noen som kan være så snill og sende meg en key, send til [email protected] Jeg hadde virkelig satt pris på det. Lenke til kommentar
Zugzugzug Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som har en key til en stakkar gamer? Den kommer til å bli godt brukt og satt pris på Send til [email protected] Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nokon som har ein ekstra beta key til meg? Takk på forhånd! [email protected] Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har et par beta-keys til overs. Applikasjoner på PM. Anbefaler alle å sjekke ut hon-norge.net. Hvis du vil ha en beta-key er det noen giveaways der en gang i blandt. For de som har beta-key er det lett å arrangere kamper gjennom forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå