Toxo_Philite Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet ikke om det enda er noen som er i denne tråden, men hvis noen har en beta key å avse så vil jeg bli veldig glad. Begynner å bli lei av dota nå så det ville vært gøy å testet noe nytt Lenke til kommentar
brainsare Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Synd at HoN kom omtrent samtidig som Allods Online, jeg måtte velge Meeeeen... Jeg er glad i PvP, (og steampunk-kommunisme-stil) så det ble Allods Lenke til kommentar
Gortex Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heisann ^^ Kunne gjerne trengt en beta invite til Heroes Of newerth om det er noen som fremdeles har igjen har ei venninde som har lyst å spille men er vanskelig å finne steder som har flere keys igjen nå Så om det er noen som har en ekstra invite som ikke er brukt så hadde det vært konge om kunne sendt en invite invite til [email protected] eller bare sende her via PM Takk på forhånd om er noen som har igjen en. Lenke til kommentar
Andinise Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Heisann! Jeg trenger en HoN beta-key! Det hadde vært utrolig hyggelig om DU kunne sendt meg en [email protected] Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
bonaquasilver Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg betaler for en beta key. Send mail til [email protected] Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg betaler for en beta key. Send mail til [email protected] Da kunne du like godt å ha betalt for en pre-account eller gift acc. da. (tror jeg) Endret 11. februar 2010 av Okse_ku Lenke til kommentar
bonaquasilver Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, fant det ut i går. Koster jo bare 30 dollar. Det er jo ingenting. Hvorfor gidder folk å tigge om 180 kr på denne tråden??? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, fant det ut i går. Koster jo bare 30 dollar. Det er jo ingenting. Hvorfor gidder folk å tigge om 180 kr på denne tråden??? Ikke sikkert at man liker spillet, derfor. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og jeg er sikker på at det ikke er alle som har muligheten til å kjøpe ting på nettet Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skulle gjerne hatt en selv Ser syyyyykt ut!! send meg pm - takk på forhånd!! Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 På tide å dele ut noen nøkler igjen. De 5 første som sender PM med mail adresse og spør pent får en nøkkel Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 har 3 invites, så de første som sender PM med mail adresse, og spørr pent får en invite Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg fikk en mail om at jeg hadde 3 invite, og jeg har tenkt å inviter venner. Problemet er at jeg ikke finner dem. Det står: "You now have three more beta invites for Heroes of Newerth. Chances are you have a few friends asking you about this great title, well now here's your chance to get them in to the closed beta and let them play with you. Simply click here and enter your friend's email address to get them instant access." Jeg gjør sånn som det står, men det kommer opp en side om hvorfor HON er lagd osv... Jeg finner rett og slett ikke mine beta key. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg har 3 invites. De tre første som sender PM med mailadresse får key = ) EDIT: da er mine invites brukt opp. Endret 1. mars 2010 av Minsc Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg også har 3 beta invites til rådighet. Dem 3 første som spør PENT på melding skal få Lenke til kommentar
nipton Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei hei, lurte på om noen hadde en Hon beta key til meg? Så at vennene mine spilte det å hadde det gøy så tenkte jeg også skulle spørre dere [email protected] Tusen takk Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg tror alle har fått 3 beta key hver nå. Altså de som er med fra før av. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg tror alle har fått 3 beta key hver nå. Altså de som er med fra før av. Stemmer Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har 3 invites - de tre første som PM'er meg får invite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå