Okse_ku Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hmm.. Jeg har en betakey jeg kan gi ut, men ikke peiling på hvem som skal få den Hva med en liten konkurranse? Den tiende som sender meg en pers. mld med sin epost, får en invite til den flotte remaken av Dota, altså Heroes of Newerth! Regler: -Kun mulig å sende én (1) mld. Får jeg flere meldinger fra samme person, så teller ingen av de. -Kontoen meldingen blir sendt fra må ha minst 50 poster. (anti-cheat ) Lykke til! Poster her hvem som får inv. Awww, skulle til å ta sjansen, men 50 poster. Har ikke så lyst å spamme forumet akkurat, men hvis det er det som skal til Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hmm.. Jeg har en betakey jeg kan gi ut, men ikke peiling på hvem som skal få den Hva med en liten konkurranse? Den tiende som sender meg en pers. mld med sin epost, får en invite til den flotte remaken av Dota, altså Heroes of Newerth! Regler: -Kun mulig å sende én (1) mld. Får jeg flere meldinger fra samme person, så teller ingen av de. -Kontoen meldingen blir sendt fra må ha minst 50 poster. (anti-cheat ) Lykke til! Poster her hvem som får inv. Awww, skulle til å ta sjansen, men 50 poster. Har ikke så lyst å spamme forumet akkurat, men hvis det er det som skal til Nei vet du hva Ingen som har sendt meg mld ennå x) Send meg mailen din, så sender jeg inv =) Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kunne også ha tenkt meg en beta-key. [email protected] Lenke til kommentar
Panten Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som har en key? [email protected] Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har en key igjen jeg =) Første mann! (eller dame ) Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har en key igjen jeg =) Første mann! (eller dame ) send det til meg!!! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som har en key? Hadde satt veldig stor pris på det Lenke til kommentar
Jeg3Fisha Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei! Noen som har en betakey tilovers? Hadde vært fint, for nå sitter alle andre og spiller HoN, unntatt meg På forhånd takk Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 du kan vel kjøpe spillet i disse dager? bruker beta-key jeg, men har betalt for spillet..(fullversjon) Lenke til kommentar
lobstar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. Send en til meg! [email protected] Ville blitt veldig glad. En av kompisene mine spillere det, og det hadde hvert gøy å spille det med han. Endret 4. februar 2010 av Robert15 Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. har beta keys, send meg emailene deres, de 3 første får. send til meg [email protected] Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vel igjen 4-7 keys, send pm med mail osv. Her er det førstemann til mølla! :> Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hadde satt pris på en beta key hvis et snillt menneske ville sende det i PM til meg. Lenke til kommentar
reitan5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har vel igjen 4-7 keys, send pm med mail osv. Her er det førstemann til mølla! :> kan jeg få en beta nøkkel til HoN jeg har 2 venner som gjerne vil ha meg med på laget og jeg vil veldig gjerne bli med. ville blitt veldig glad Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skulle gjerne hatt en jeg også, utrolig mange som vil ha meg med nå Lenke til kommentar
ebonite Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 heey, jeg har søkt sykt lenge nå og mange maser på at jeg skal skaffe meg en HONbeta key, og da jeg endelig skulle skaffe, så finner jeg ikke. så jeg lurer på om det fortsatt er noen her som har en beta key og gi vekk, hadde vært awzome:D send til [email protected] vis du har en, eller pm på catch-gamer.no hvor link til min bruker er : http://www.catchgamer.no/?module=users&...p;userId=129615 (vis du har CG) ellers så funker email flott, Takk;D Lenke til kommentar
joacim2004 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hadde satt utrolig stor pris på en key [email protected] :] Lenke til kommentar
kv96 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei. Har lete etter key nå i 1 uke! Har noen en beta-key så pliizzz send meg pm eller send en mail med key til [email protected] Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tar alltids imot en beta-nøkkel. Bare send på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå