hanaud Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Operativsystemet finner ISDN kortet, men når jeg skal innstallerer drivere til det, får jeg beskjed om at den ikke har signatur i fra Microsoft. Jeg innstallerer den alikevel, men det fungerer ikke. Boksen nede på quick start boksen blir rød. Den skulle vært grønn. I Win ME fungerer det helt fint, men altså ikke i WinXP og Win2000. Kan noen være så snill å hjelpe meg? Mvh, Audun Lenke til kommentar
god_online Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er alltid lurt å spesifisere utfyllende hva slags hardware (modell/PCI/ISA) det er snakk om når du ber om hjelp. Asuscom har såvidt jeg kan se ihvertfall 3 ulike kort.... Uten den info'en er det vanskelig å gi annen hjelp enn å gå til produsentens hjemmesider for å finne oppdaterte/riktige drivere (http://www.asuscom.com.tw/downloads/download.htm ), evnt. foreta et søk med f.eks. google..... Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har selv et Asuscom-kort og XP, det funker greit,. Da jeg skulle installere kortet med de medfølgende driverne gikk det skeis, men hentet de nyeste driverene fra produsentens nettsider. Da gikk det greit. Tror det er samme driver til W2K og XP. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 sjekk at du har riktige drivere....du må lese nøye på asuscom sia. Lenge siden eg gjorde dette nå, men eg mener at det kun er 1 driver som passer til xp, og for pci kort.... eg tipper du har feil driver. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg ville søk på navnet til kortet (det finner du ut med å gå til enhetsbehandlig i sytem under kontrolpanelet) På et nettsted som hetter driverguide.com/ Dette kan gjøres med å gå til, http://www.driverguide.com/ Brukernavnet er: driver Passordet er: all Prøv dette, de har utrolig med drivere og alt er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå