Monicaott Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg skal ta en tatovering av meg og lillebroren min på ryggen, men siden det er et portrettbilde og jeg vil at det skal se realistisk ut, så er jeg ute etter den beste. Er det noen som vet om noen i det området som er flinke til portrettbilder? Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg vil anbefale deg å reise litt lengre når du først skal ta en tatovering, iallefall når du skal ha portrett. Jeg har ikke hørt noe spesielt bra om noen tattostudioer i dette området, og ville ikke tatt sjangsen på det. Du skal tross alt ha tatoveringen i ganske lang tid. Sjekk ut denne siden. Det er et veldig bra studio som har fått mye skryt. Og en flybillett til Bergen som du bestiller i god tid, koster deg ikke mange kronene Endret 1. september 2009 av Inglebert Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det er en helt egen tråd for dette, spør der du. Men ja, Lets Buzz i Bergen, men er ca 6-8 måneder ventetid på portretter. Ellers er det vel Electric Linda, men tror hu har ca like lang ventetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå