larsingedude Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei, har en gammel samsung disk, og skulle så gjerne ha kopiert os til ny ssd disk. er dette mulig? Lenke til kommentar
indeo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 jeg har aldri gjort det. og kommer aldri til å gjøre det for noe sier meg at dette er mye jobb. masse feil når du er oppe å går og vil sannsynligvis ta lenger tid en å ta litt backup og installere OS på ny. som nå når jeg kjører to OS (xp og win7) så må jeg legge inn alle spill på nytt i win7 for å få dem til å gå. et OS blir nok mye være. jeg hadde mange merklig små feil når jeg gikk fra et MSI hovedkort til mitt nåværende asus p5q og fant ut jeg må nok legge in xp på ny. da var alt greit igjen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 usikker på om ghost kommer i gratisutgave, men der tar du lett image av en harddisk og kjører ut på en ny. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Last ned Easeus Disk Copy (gratis), lag en bootbar CD og start opp maskinen med den. Da kan du kopiere sektor for sektor fra den gamle Samsung-disken til den nye SSD'en. edit: Det er Disk Copy som tar seg av sektor-for-sektor-kopieringen - du må bare sette den igang. Endret 11. august 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå