Gå til innhold

Har din Xbox 360 streiket etter at du kjøpte den?

evenandreas

Har din Xbox 360 streiket etter at du kjøpte den?  

3 stemmer

1. 1. Har din Xbox 360 streiket etter at du kjøpte den?

• Ja det har den ( Kom med ''Historien'' din)
      1
    • Nei, den er i god form.
      2
    • Jeg begynner å lure på om det kommer til å skje...
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte xbox i 2006. den streiket mot slutten av 2007. red ring of death.

Da ble hovedkortet byttet gratis av MS, tok ca 2 uker fra jeg meldte reperasjon til jeg hadde den tilbake.

nå i sommer streiket den igjen, begynte å fryse når jeg spilte. gjaldt alle spill.

MS fiksa gratis igjen, tok ca 2 uker denne gangen og. hele enheten ble byttet.

Lenke til kommentar
Joda :p tråden var om det ja. Men hadde vært morsomt å vist hvor mange % av launch konsollene som det faktisk er liv i. Noen som tør å tippe.

Jeg tipper det er liv i under 50% av dem. men MS har heldigvis utrolig bra kundeservice og fikser opp i problemet på en måte som er lettvinn for kunden :) veldig bra! kudos til MS for det!

Lenke til kommentar
Joda :p tråden var om det ja. Men hadde vært morsomt å vist hvor mange % av launch konsollene som det faktisk er liv i. Noen som tør å tippe.

Jeg tipper det er liv i under 50% av dem. men MS har heldigvis utrolig bra kundeservice og fikser opp i problemet på en måte som er lettvinn for kunden :) veldig bra! kudos til MS for det!

54.2% har streiket faktisk...

http://www.n4g.com/xbox360/News-378718.aspx

Lenke til kommentar

Nå ja, jeg ville ikke akkurat tatt den der som nøyaktig kilde.

The most shocking number from the survey - and frightening from a consumer perspective - is only 3.8 percent of Xbox 360 owners said they'd never buy another Xbox because of hardware failure."

Fin holdning.

Og angående undersøkelsen.

its from 5000 readers of GameInformer mag so who knows how accurate it is
Lenke til kommentar

Ja kudos til MS for å lage ett produkt der over 50% av enhetene vil dø i løpet av 2-3 år, når de samtidig vet om flere av problemene. Dere synes vel ikke det er bra at de da fikser maskinene gratis? er ikke det en selvfølge?

Lenke til kommentar

Har enda min launch konsoll kjøpt 2 desember 2005. Har brukt den sinnsykt mye siden den tid, og den fungerer enda ;)

Nå skal det sies at jeg åpner boksen ca 1 gang i mnd for og blåse den ren for støv! I guess thats the key too no prod :evil:

Kjøpte meg nettopp en jasper elite pga større hardiskplass, og hdmi.

Så nå skal bare høst og vinter komme :grin2:

Lenke til kommentar

Ja kudos til MS for å lage ett produkt der over 50% av enhetene vil dø i løpet av 2-3 år, når de samtidig vet om flere av problemene. Dere synes vel ikke det er bra at de da fikser maskinene gratis? er ikke det en selvfølge?

"kudos til MS for det!" - snakker da om kundeservice jeg møter når jeg ringer inn. i tillegg veldig fornøyd med lettvin og rask avhenting og tilbakelevering av konsollen. alt jeg har trengt å gjøre er å åpne døra når det ringer på, og legge konsollen i en pappeske. Alt annet blir tatt hånd om. møter veldig lite byråkrati, tunge regler og stress fra MS. på dette området har MS vært dobbelt så flinke som noe annet kundeservice-relatert firma jeg noen sinne har vært borti. - så får de heller skjerpe seg når de designer neste versjon av xbox konsollen.

Jeg driter egentlig i statestikken. Jeg og dama har en xbox hver, og på 3 år har vi opplevd dette 3 ganger. Det har seriøst vært null stress! Hallo, man klarer seg uten xbox'en i 2 uker? Hvis man virkelig er så hardcore gaming-nerd at man ikke kan unnvære xbox'en i 2 uker får man ha en ekstra i backup.

Folk blir helt hysteriske av statestikken. Ja, xbox 360 har problemer. Enten takler man det, eller går over til PS3.

Endret av trusefar
Lenke til kommentar

Må legge til noe mer:

Det mest komiske er at nå i sommer røk både min og dama sin xbox, med ca 2 ukers mellomrom.

- "UPS-bud nr 1" hentet xbox'en til dama.

- 2 uker senere henter UPS-bud nr 2" xbox'en min.

- DAGEN ETTERPÅ avleverer UPS-bud nr 2" xbox'en til dama. Han bare: "eeeh, var jeg ikke hos dere igår???"

- 2 uker senere avleverer "UPS-bud nr 1", som da er kommet hjem fra ferie, xbox'en min, og spør: "Tok det SÅ lang tid? MS må ha mye å gjøre om dagen." Hahaha.. Jeg måtte fortelle hele historien. Vi gliste litt av det. Igrunn litt komisk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...