Swafty Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Etter den nye patchen opplever jeg at WoW noen ganger fryser seg opp plutselig, dette skjer helt random. Noen som har lignendes problemer og vet en løsning? Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Etter den nye patchen opplever jeg at WoW noen ganger fryser seg opp plutselig, dette skjer helt random. Noen som har lignendes problemer og vet en løsning? Når det fryser, gir det seg etter en liten stund eller må du gå ut av WoW? Anyways: - Sjekk at du ikke bruker out of date addons. - Sjekk http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...62460&sid=1 om noe der stemmer med det du opplever. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Alt fryser seg, og jeg kan ikke se interface, bare bilde. Jeg må trykke ctrl alt del for å gå ut av det.. Har ingen addons, har prøvd slette alt som wtf og addons og sånt og gjort alle innstillingene på nytt etter det skal sjekke linken takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå