Scalpel Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sliter med at feilmeldingen "Sim-kort registrering mislykkes" dukker opp når jeg tar av tastelåsen. Er det noen andre som har vært borti den? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er sannsynligvis et problem med SIM-kortet eller operatøren din. Ikke telefonen. Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Nope, feilen ligger i telefonen. Det er egentlig samboeren min sin telefon, men feilen kommer selv om jeg bruker mitt SIM-kort. Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vet du hvilken programvareversjon du har? Hvis du har gammel programvare, kan en oppgradering løse problemet. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har versjon V 4.18 fra desember. Finne sdet en nyere versjon? Og hvor får man oppgradert gratis nå som EMTS er konkurs?? Takk! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 jeg hadde d samme med min 6610, jeg sende den til EMTS(som nå heter mobil fikseren) ned i byen i Oslo, de bare oppgraderte softwaren og alt gikk bra, har ikke hatt d problemet mitt, sende den til EMTS i februar... Lenke til kommentar
thomafo Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg hadde samme problem, men det var ikke telefonens skyld. Du bruker kanskje et gammelt SIM-kort? Disse er ment for en annen spenning enn nyere kort, og nye telefoner som 6610 takler dem dårlig. Da jeg fikk bytta til et nytt SIM-kort (gratis) fungerte alt bra. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Fikk samme feil da jeg holdte på med sikkerhetskoden til min 5100. Ordnet seg av seg selv. Vet ikke hvorfor... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg hadde d samme med min 6610, jeg sende den til EMTS(som nå heter mobil fikseren) ned i byen i Oslo, de bare oppgraderte softwaren og alt gikk bra, har ikke hatt d problemet mitt, sende den til EMTS i februar... Har du en link til butikken? Finner ikke... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå