Gå til innhold

Privatist i høst! Noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Heihei!

Skal ta opp hele 4 fag i høst:

- Religion

- Nyere Historie

- Norsk Muntlig

- Engelsk muntlig(3EN)

Ved siden av dette skal jeg jobbe fulltid. Setter som krav til meg selv at jeg skal klare 5 i Religion og Historie, og minimum 4 i Engelsk og Norsk muntlig. Til dere som har erfaring med flere privatisteksamener; er dette mulig? Å få såpass gode resultater ved å lese selv, og i tillegg jobbe fulltid?

Et par spørsmål til; Når jeg skal ta opp Norsk muntlig, må jeg også ta skriftlig da? Eller kan jeg la være å møte på den skriftlige og kun ta muntlig eksamen? Det samme gjelder Engelsken..

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei!

Skal ta opp hele 4 fag i høst:

- Religion

- Nyere Historie

- Norsk Muntlig

- Engelsk muntlig(3EN)

Ved siden av dette skal jeg jobbe fulltid. Setter som krav til meg selv at jeg skal klare 5 i Religion og Historie, og minimum 4 i Engelsk og Norsk muntlig. Til dere som har erfaring med flere privatisteksamener; er dette mulig? Å få såpass gode resultater ved å lese selv, og i tillegg jobbe fulltid?

Et par spørsmål til; Når jeg skal ta opp Norsk muntlig, må jeg også ta skriftlig da? Eller kan jeg la være å møte på den skriftlige og kun ta muntlig eksamen? Det samme gjelder Engelsken..

Takker for tips!

Regner med du går almennfaglig med de fagene der?

Det er i høy grad mulig, alt det står på er deg selv. Selv om du jobber har du tid etter jobb og i helger til å komme deg gjennom pensum. Alt står på selvdisiplinen din. ;)

Når det kommer til norsk vet jeg at du måtte ta opp nynorsk også hvis du ville ta opp norsk før i skriftlig, men i muntlig er jeg usikker. Tviler på at du må ta opp skriftlig for å kunne ta muntlig though. Dette tror jeg du skal høre om på gamleskolen din i steden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...