Wabby Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kom over denne på et annet forum... Helt utrolig hva man finner. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Han var jo helt heslig. De tenna må vel være fake? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det hele må være fake, men gud å æ lo når jeg så dette igår natt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fy faen, for ei stygg jente. Nå får jeg ikke sove i natt. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er folk seriøse her? Fake? Hva mener dere med fake? Det er en mann som kødder forran kameraet... Han har flere videoer der han dummer seg ut... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Old. http://www.mrpregnant.com/... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Old. http://www.mrpregnant.com/... Har du noe mer kreativt å spy ut? Referert link er added May 10, 2009. Kan ikke påstå å si at der er old. At Mr Pregnant har holdt på med å lage fjas i flere år er en HELT annen sak. Takk til deg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Old. http://www.mrpregnant.com/... Har du noe mer kreativt å spy ut? Referert link er added May 10, 2009. Kan ikke påstå å si at der er old. At Mr Pregnant har holdt på med å lage fjas i flere år er en HELT annen sak. Takk til deg. Hva snakker du om? Selve innholdet i denne tråden mener jeg er OLD da det har eksistert i flere år. Når ting på Internet har blitt sett av alt å alle er det som regel old, etter min og sikkert flere på Internet sin mening. Hvis du ikke tåler å få kritikk på det du legger ut som "humor", spesielt når det ikke har vært morsomt siden 2007, så tror jeg du bør tenke på å slutte å legge ut slike ting. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mange år siden jeg så denne på youtube, var ikke morsomt da, er ikke morsomt nå heller, skjønner ikke hva den gjør i humor underforumet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det blir som en som aldri har hørt en Chuck Norris Fact før nå og syns det er hysterisk og sender dem til alle han finner. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Nå har jeg jeg fulgt godt med i denne kategorien og kan ikke huske at denne har blitt postet. At den er gammel for noen så betyr ikke det at den er det for andre. Syns du den er OLD eller whatever, så er det bare å la hver å kommentere Stort værre er det ikke. Og om at du ikke syns den er morsom, så betyr ikke det at andre ikke kan få gleden av den. Har også mine tvil om at du har kontroll over hva folk har sett, så å påstå at den er sett av alt og alle er jo noe ut på viddene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 OLD! Neida, har ikke sett det før, men han var svært lite underholdende. tenkte jeg skulle gi han en sjangse til med å se en video der han ringer til et tannlegekontor og ble like skuffet der. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det blir som en som aldri har hørt en Chuck Norris Fact før nå og syns det er hysterisk og sender dem til alle han finner. *kremt* sjekk avatar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 OLD! Ja, men fortsatt faens ekkel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg var fan av Chuck Norris siden 1986 når pappa viste meg The Octagon. I'm old school. Disse nye "factsene" er bare omskrevne Mr T facts. Endret 16. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Old. http://www.mrpregnant.com/... Har du noe mer kreativt å spy ut? Referert link er added May 10, 2009. Kan ikke påstå å si at der er old. At Mr Pregnant har holdt på med å lage fjas i flere år er en HELT annen sak. Takk til deg. Så følsom du er a, bare for noe kanskje ikke likte videoen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Teletubby videoene var de beste jeg har sett til nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg var fan av Chuck Norris siden 1986 når pappa viste meg The Octagon. I'm old school. Disse nye "factsene" er bare omskrevne Mr T facts. I pity these fools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå