Lazy- Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei folkens, vet det er ett uendelig hav av poster akkurat som denne men jeg lurer på om noen vet om en side der du faktisk kan bygge en pc som ligner litt mer på den som blir anbefalt i "Prisguide" som heter "Spilleren". For problemet med å bruke pc byggeren til komplett og lignende sider er at det bare er et lite utvalg av hardware du kan bytte/velge mellom på de pcene du kan konfigurere. F.eks for meg som er dårlig på hardware er det veldig vanskelig å vite hva som er bra og ikke av det de legger med i de "selvbygger" pakkene, men jeg har på følelsen mye av det ikke er spesielt bra... Jeg vet det ville vært mye enklere hvis jeg satt den sammen selv om bestilte deler, men det har jeg ikke gjort før sååå. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Til dette er faktisk nettsidene Komplett og NetShop best. Komplett har utvalg i maskiner du kan konfigurere, mens 3/4 av lagerbeholdningen til NetShop er utsolgt. Det du derimot kan gjøre hos NetShop, er å kjøpe denne pakken Du kan da velge fritt fra NetShop sitt sortiment, så vil de montere delene for deg. Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Til dette er faktisk nettsidene Komplett og NetShop best.Komplett har utvalg i maskiner du kan konfigurere, mens 3/4 av lagerbeholdningen til NetShop er utsolgt. Det du derimot kan gjøre hos NetShop, er å kjøpe denne pakken Du kan da velge fritt fra NetShop sitt sortiment, så vil de montere delene for deg. Akkurat det du postet fra netshop jeg letet etter! Men siden du sier det med utsolgt hos de så lurer jeg på om du har noen sånn ca tid det pleier å ta før man får det man bestiller derfra? Hvis du har noen erfaring med dem? Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Satt opp et lite oppsett basert osse sitt svar i en annen post: Osses oppsett! <-- Ser han har valgt to GPU's. Er det sånn crossfire greier eller har han bare trykt en gang for mye? Ja jeg er newb når det gjelder hardware. Mitt oppsett ut ifra hva netshop har: Tower Hovedkort CPU RAM GPU HD PSU DVD-Brenner Pris med frakt og bygging: 8138,- Hadde satt utrolig stor pris på hvis noen gadd å se over og gi meg noen pointers på hva som kan endres eller om jeg har glemt noe/driti meg ut .(Men husk det må finnes på netshop siden jeg ikke bygger selv) Screenie av handlevogn: Endret 10. august 2009 av Fredrikzx Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kabinett ¤ PSU ¤ Hovedkort ¤ Ram ¤ CPU ¤ GPU ¤ HDD ¤ CD/DVD Brenner ¤ Montering Pris: 7090,- Kabinett ¤ PSU ¤ Hovedkort ¤ Ram ¤ CPU ¤ GPU ¤ HDD ¤ CD/DVD Brenner ¤ Montering Pris: 7865,- Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kabinett ¤ PSU ¤ Hovedkort ¤ Ram ¤ CPU ¤ GPU ¤ HDD ¤ CD/DVD Brenner ¤ MonteringPris: 7090,- Kabinett ¤ PSU ¤ Hovedkort ¤ Ram ¤ CPU ¤ GPU ¤ HDD ¤ CD/DVD Brenner ¤ Montering Pris: 7865,- Hva er forskjellen på grafikkortet du valgte og det jeg hadde fra før egentlig? Bare pris? Uansett, tusen takk for hjelpen! Da bestiller jeg så fort som mulig å håper det ikke tar alt for lang tid før de får delene jeg trenger og pc er i hus! Igjen, takk for at du tok deg tid til å svare! Endret 11. august 2009 av Fredrikzx Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Stort sett bare pris ja. Litt dyrere alternativer har muligens også litt bedre bundle i form av eksempelvis programmer og spill. Dog i dette tilfellet følger det ikke med spill på noen av kortene, og når det gjelder programvare er disse ofte av en eldre versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå