Beef_Supreme Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei eg og noen venner har ikkje fått tatt ferie endå og tenkte å ta en heisatur i slutten av august, men er litt usikker på kordan livet vil være så seint i feriesessongen og de fleste av oss har ikkje hatt en vennetur til syden før. Så lurte på om noen av dokker vet om kordan livet i slutten av august er og kor som er bra å reise. Håper noen kan svare for d blir litt kjipt å reise ned der og møte ryddet hotel Endret 10. august 2009 av Beef_Supreme Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 i septe,ber ifjor reiste jeg på en to ukers backpacking i Spania. temperaturen lå på oppmot 40 grader de første dagene men det ble heldigvis kjøligere etterhvert som jeg dro til innlandet og høyden. fordelen med å dra litt sent er at du slipper unna den verste varmen og de største mengdene med turister. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Pga ferieavvikling er det færre skandinavere og flere fra sør-europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå