Karlmval Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skal snart kjøpe meg Samsung 40" LCD-TV LE40B535. Den har innebygd MPEG-4 tuner, godkjent av RiksTV, for det digitale bakkenettet i Norge. Det jeg lurer på er: Sant jeg må ha antenne kabel inn i tven? Har snakt med noen folk som mener at jeg ikke trenger kabel i det hele, men jeg må vel ha signal fra en plass? Håper folk forstår hva jeg mener. Var ikke så lett å forklare det. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jo, du må ha en antennekabel koblet til, slik du sier. Vær obs på at du også må kjøpe en CA-Modul slik at du kan koble rikstv-kortet i den innebygde dekoderen. (f.eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354347) De fleste forhandlere pleier å spørre om du trenger et sånt når du kjøper tv'en. Har tilsvarende løsning på en ny LG-tv, og er strålende fornøyd med at jeg slipper enda en boks foran tv'en. Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Herlig svar, takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå