-Metallica- Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei, eg berre lurar på kor mykje eg kan krevje for to stk 8800GT kort av Asus som er om lag eit år gamle? Eg estimerte dei til om lag 1200 kr samla og 600 kr kvar for seg, men får veldig lite respons på bruktmarknaden Selger dei grunna nytt hovudkort med ATI crossfire. Lenke til kommentar
jolis Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hei, eg berre lurar på kor mykje eg kan krevje for to stk 8800GT kort av Asus som er om lag eit år gamle? Eg estimerte dei til om lag 1200 kr samla og 600 kr kvar for seg, men får veldig lite respons på bruktmarknaden Selger dei grunna nytt hovudkort med ATI crossfire. Solgte nylig to stk 8800gt Kort for 800 kr kortene er henholdsvis ca, ett og halvannet år gamle Fikk bra respons på Hardware sine sider og de var solgt dagen etter at annonsen ble lagt ut. satt en realistisk pris ut i fra hva jeg selv kunne ha gitt for disse kortene. så slipper en pruting og mye mas. For muligens å få en hundrelapp mer! Lykke til med salget. Er jo gode kort så du burde vel få solgt de. Endret 11. august 2009 av jolis Lenke til kommentar
-Metallica- Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Eg forstår, får vel sette prisen ned til 800 kr då Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor i Norge bor du? I want those skjermkorts! Lenke til kommentar
-Metallica- Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvor i Norge bor du? I want those skjermkorts! Endret 12. august 2009 av -TB-Raiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå