Oftis Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei. Har nå bestemt meg for å kjøpe en Acer Aspire 4810T. Men har et lite dilemma. Hva er forskjellen på disse to pc'ene, og hva gjelder den forskjellen? Hva utgjør den i ytelsen? PC 1 PC 2 Trenger bare litt kjapp veiledning her! Endret 10. august 2009 av Oftis Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg ser faktisk ingen forskjeller. Ser ut som det kan være en dobbelt-innføring i databasen rett og slett (med to innkjøpspartier, og dermed en ørliten prisforskjell). Jeg ser ihvertfall ingenting forskjell her. Det som er forskjell i tittelen er at den ene refererer til sjermkortet som er installert, men begge har det samme der også så... Nå har jeg vel og merke ikke sjekket hver og en komponent her, men for meg ser det likt ut, så jeg ville bare bestillt den billigste. -Stigma Lenke til kommentar
program Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg har satt sidene ved i to faner på nøyaktig samme punkter og sett nøye. Etter hva mine øyne kan oppfatte, er det ingen forskjell i noen av komponentene. Er nok som Stigma sier at det er to innkjøpspartier som er oppført. Mest sannsynlig er det nyeste partiet billigere enn det forrige. Jeg også anbefaler å gå for det billigste. Endret 10. august 2009 av program Lenke til kommentar
Oftis Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Har snakket med Amentio nå, og forskjellen ligger i at skjermkortet i den billige er integrert, mens den dyre har eget skjermkort som vil utgjøre en forskjell i 3D-behandlig i spill osv. Så tar nok den dyreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå