privinius Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei! Det har seg slik at hver eneste gang jeg begynner på Oblivion, så er jeg så lei av "tutorialen" på førsten helt til man er ferdig med kloakken. Finnes det en mod som man får et alternativt sted å begynne på? Hvis ikke, så hadde det vært fint hvis noen visste om det var en måte å skippe denne delen på. MWH, Lasse Jørgensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror det fins en mod som heter "Alternative Start" / "Arrive by boat" e.l. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fins også en mod som gir deg et timeglass du kan aktivere for å skippe starten. Google. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Takker. Jeg får bare finne Oblivion dvden først, så skal jeg sjekke det. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=11495 Her er Alternative Start By ship som en person over her sa ^ Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du kan også bare lagre rett før utgangen i kloakken og så loade den hver gang du skal starte på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå