Merko Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sykt irriterendes, jeg kjøpte spillet i butikken og får opp at "Register code is already in use" når jeg prøver å logge inn. Andre med samme problem? Du får vente til serverene demmes er stabile.. om det forsatt er slik sender du en support ticket på ea.com eller noe. Du kan også få tak i live chat der. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har et spørsmål. Hvordan får man Veteran Rank? Og hva betyr den hvite firkanten på leaderbords så folk har et tall inni? Registrer Battlefield-spillene du har spilt her for Veteran-rank. Tallet i den hvite firkanten er Veteran-ranken Endret 6. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sykt irriterendes, jeg kjøpte spillet i butikken og får opp at "Register code is already in use" når jeg prøver å logge inn. Andre med samme problem? Gå til butikken og klag så fort som mulig. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De som har limited edition, hva får man med den limited edition unlocken, arket som følger med spillet? hva er disse limited edition unlocksene? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De som har limited edition, hva får man med den limited edition unlocken, arket som følger med spillet? hva er disse limited edition unlocksene? Noen perks til kjøretøy og et våpen (husker ikke hva det er i farta) som du uansett unlocker ganske fort. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) De som har limited edition, hva får man med den limited edition unlocken, arket som følger med spillet? hva er disse limited edition unlocksene? Du for med dette: Vehicle warfare unlocks: *Improved Vehicle armor *Supreme Vehicle firepower *Vehicle Motion Sensor *Tracer dart pistol Classic battlefield 1943 weapons: *M1A1 Submachine gun *M1911 Pistol I tillegg fikk jeg en ekstra kode til et submachine rifle SU47+++ Så ble totalt 7 items på meg @@ Endret 6. mars 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gir opp dette spillet, har rundet det. Men Online funker alldeles ikke! enten lagger det ekstremt ellers så får jeg ikke opp serverne. Eller så får jeg ikke logget meg inn, dårlig saker dette. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 I tillegg fikk jeg en ekstra kode til et submachine rifle SU47+++ Så ble totalt 7 items på meg @@ hvor får man koden? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 *Tracer dart pistol er konge! Bare synn man ikkje kan drepe noen med den. Men kult å se når noen løper rundt med den tracert lyset i skallen Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 I tillegg fikk jeg en ekstra kode til et submachine rifle SU47+++ Så ble totalt 7 items på meg @@ hvor får man koden? Den fikk man for å forhåndsbestille, den heter forøvrig AKS-74u Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) I tillegg fikk jeg en ekstra kode til et submachine rifle SU47+++ Så ble totalt 7 items på meg @@ hvor får man koden? Den koden fikk jeg faktisk med i boksen. Står at det er en pre-order bonus. Exclusive in-game download offer "AKS-74U ASSAULT RIFLE" og på baksiden står det av game.no Forøvrig kan du lese mer om det på -> EDIT : http://battlefieldbadcompany2.com/AKS74U Endret 6. mars 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Andre som ikke får logga seg på nå? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er nok det gitt... Hadde tenkt å spille med en kompis nå men ingen av oss får logga på. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gir opp dette spillet, har rundet det. Men Online funker alldeles ikke! enten lagger det ekstremt ellers så får jeg ikke opp serverne. Eller så får jeg ikke logget meg inn, dårlig saker dette. Om det lagger er det ikke spillet sin skyld, men pcen din. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Protip hvis du syns det tar lang tid å laste inn servere; Mens den laster, trykk alt+esc (eller alt+tab), av en eller annen grunn så blir den ferdig med søket når du gjør det. Fuker for meg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Takk for tipset. Syns de kunne endret server browseren til noe ala bf2 og cs Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Gir opp dette spillet, har rundet det. Men Online funker alldeles ikke! enten lagger det ekstremt ellers så får jeg ikke opp serverne. Eller så får jeg ikke logget meg inn, dårlig saker dette. Om det lagger er det ikke spillet sin skyld, men pcen din. Lagging har ingenting med PC å gjøre (som oftest). Men internetlinja di, eller routinga fra deg til serveren som er dårlig. Hakking\fps dropp e.l kommer mere fra PCen. Dere kan sjekke ut denne, sånn at dere bare får opp norske servere. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198582 Endret 6. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ja nå vant eg en kamp på Rush. skulle ut å sjekke stats, da var alt restartet- Skjedd noen andre? Helvete altså.... Leaderbords mener eg forsatt er Rank 9 Endret 6. mars 2010 av Raul07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå