Ståle Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når jeg spiller multiplayer, så fungerer ikke Q-tasten, slik den gjør i BF2. Er det noen som kan forklare hvorfor? En bugg kanskje? Sånn den skal være visstnok. Den skriker automagisk at du har lite ammo, og trykker. Eller hvis du peker på en bil, så vil den sitte på. Hvis du peker på en fiende, spotter du han. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men burde man ikke da høre "I need ammo", eller "Hey, I need a ride", eller "Enemy infantry ahead". Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Savner noe skikkelig kommunikasjon ja. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når jeg spiller multiplayer, så fungerer ikke Q-tasten, slik den gjør i BF2. Er det noen som kan forklare hvorfor? En bugg kanskje? Sånn den skal være visstnok. Den skriker automagisk at du har lite ammo, og trykker. Eller hvis du peker på en bil, så vil den sitte på. Hvis du peker på en fiende, spotter du han. Ok, ikke helt det samme som i BF2 med andre ord. Takk for svar . Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Uff.. fremdeles ingen server.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det kommer jo snart en sånn map pack, får vi PC-spillere den gratis? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Flere som har problem med finne server? av og til finn den, av og til er da ingen server. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Finner servere jeg, men får ctd uten grunn igjen nå. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei fy faen NO har EG fått nok!! Samme dritten uansett... Nei eg skal ha pengane mine tilbake for den dritten her! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei fy faen NO har EG fått nok!! Samme dritten uansett... Nei eg skal ha pengane mine tilbake for den dritten her! Haha, patetisk... Spillet kom for et par dager siden og de jobber på spreng for å fikse probleme. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tror mange her er nye når det kommer til å spille multiplayer rundt release tider. Og hvor har avataren min blitt av?! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Kall det ka du vil gut, men det her e rett og slett fan boy fakte Eg får ikkje skrevet inn passordet fordi eg får opp meldinga "unable to log in, please try again" Så det her e patetisk av EA og DICE So enkelt er det. Har spelt spel i snart 15 år so, så ny til multiplayer spel er eg ikkje Endret 6. mars 2010 av Efagimo Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Finner servere jeg, men får ctd uten grunn igjen nå. Opplever du at spillet gjerne kræsjer etter et par minutt ingame? Hvor lang tid det tar, varierer. Lyden henger seg litt, før spillet bare lukker seg ned uten videre? Jeg opplever dette både i SP og MP :\ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det funka plutselig igjen nå. Bare noen ganger helt uten grunn at det skjer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 JEg har opplevd det to ganger, en gang i singelplayer og en gang i multiplayer.. Kommer helt random. Har også fått en sånn hvit-svart epilepsi skjerm.. Blinker fort mellom hvit og svart, mens jeg kan fortsatt høre krigen pågår i bakgrunn Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har også hatt lydproblemer i SP. Restarta programmet og det retta seg. Dette blir sikkert fiksa snart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Om spillet tilbyr coop? Og jeg snakker ikke om online, men coop i "singelplayer campaign". Gjør nok ikke det dessverre... Denne tråden burde egentlig deles i to, en for konsoll og en for PC - for her er det vitterlig bare prat om ræva serverbrowsere osv Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Denne tråden burde egentlig deles i to, en for konsoll og en for PC - for her er det vitterlig bare prat om ræva serverbrowsere osv agreed.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Endelig klart M95 Sniper. Ganske bra da man kan bruke den mot gunship eller hva det nå heter. Er det noen av dere som får opp ping i server browser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå