Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller multiplayer, så fungerer ikke Q-tasten, slik den gjør i BF2. Er det noen som kan forklare hvorfor? En bugg kanskje?

Sånn den skal være visstnok. Den skriker automagisk at du har lite ammo, og trykker. Eller hvis du peker på en bil, så vil den sitte på. Hvis du peker på en fiende, spotter du han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg spiller multiplayer, så fungerer ikke Q-tasten, slik den gjør i BF2. Er det noen som kan forklare hvorfor? En bugg kanskje?

Sånn den skal være visstnok. Den skriker automagisk at du har lite ammo, og trykker. Eller hvis du peker på en bil, så vil den sitte på. Hvis du peker på en fiende, spotter du han.

Ok, ikke helt det samme som i BF2 med andre ord. Takk for svar :thumbup:.

Lenke til kommentar

Kall det ka du vil gut, men det her e rett og slett fan boy fakte :p Eg får ikkje skrevet inn passordet fordi eg får opp meldinga "unable to log in, please try again" Så det her e patetisk av EA og DICE So enkelt er det.

Har spelt spel i snart 15 år so, så ny til multiplayer spel er eg ikkje :)

Endret av Efagimo
Lenke til kommentar

Finner servere jeg, men får ctd uten grunn igjen nå.

Opplever du at spillet gjerne kræsjer etter et par minutt ingame? Hvor lang tid det tar, varierer. Lyden henger seg litt, før spillet bare lukker seg ned uten videre?

Jeg opplever dette både i SP og MP :\

Lenke til kommentar

Om spillet tilbyr coop? Og jeg snakker ikke om online, men coop i "singelplayer campaign".

Gjør nok ikke det dessverre...

Denne tråden burde egentlig deles i to, en for konsoll og en for PC - for her er det vitterlig bare prat om ræva serverbrowsere osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...