larsere Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det kan jeg bekrefte evenandreas. Jeg kjørte halve SP på auto, men når jeg satt til DX9 så kunne jeg aktivere HBAO Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 So om man setter på 9, og ikke auto, så kan man ha grafikken på høyere nivå? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hos meg funker det sånn. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Så lenge du ikke har DX11 kort da For meg også, jeg kunne ikke ha på HBAO eller AA, men med DX9 kunne jeg velge en av delene Endret 5. mars 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Servere vær så snill og åpne !!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Uhm, dette var litt teit... Jeg sto og styrte UAV-en, og det gikk ganske bra, så vi rykka jo fremover etterhvert som jeg fortsatt var i lufta. Så når jeg går ut av UAV-en, befinner jeg meg utenfor slagmarken, og dør. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 "The EA backend which controls most EA titles is suffering from an outage at the moment. The EA Online teams are working to find the cause and get servers back online as soon as possible." Sure greier... Lenke til kommentar
Reow Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 FAILED TO CONNECT TO EA ONLINE!!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er dog enig at de som camper nesten i spawn som recon class kan ødelegge for resten av squaden. Er de jeg tenker på. Spotting fungerer ikke så bra på hardcore servere uansett. Litt synd egentlig. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 FAILED TO CONNECT TO EA ONLINE!!!! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) EA failer hver gang det slippes store titler e.l. Endret 5. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Innloggings serverne er nede for ente gang eller noe.. Jeg var heldig å spilte helt til nå pga jeg har vært på en server mange timer nå, men spillet kræsjet.. 100 recon points fra GOL nå.. : 3 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gjør HBAO at jeg får mye dårligere FPS? Skiftet til DX9 og satte på det. Da lå fpsen min på rundt 30. Kort forklaring, hva gjør egentlig HBAO? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 http://twitter.com/OfficialBFBC2 Oppe om 10 timer. de jobber med connection issue og mange andre problemer. STOOOOOR PATCH! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Laster fortsatt fra steam jeg Noen her som har problemer med å spille MP med spill kjøpt på steam? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 http://twitter.com/OfficialBFBC2 Oppe om 10 timer. de jobber med connection issue og mange andre problemer. STOOOOOR PATCH! Dette trengs. Er skuffende at man gir ut et spill, og deretter retter på feilene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Feilene ble sikkert oppdaget senere? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noe jeg irriterer meg over; At en ikke kan skrive i chat når man er død, eller trykke tab for å se stats. (vet man kan trykke esc så stats, men det er tungvindt..) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vi vet det vil skje connection problemer og diverse, men likevel klage. Vent en kort uke så er mye gjort. Ikke verdens undergang at det ikke fønker med én gang. Man vet jo at det er slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå