Intellio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er nok ikke bare deg, får ikke logget meg på heller :/ Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 manskit! vil spille online jeg nå! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ingen her som har problemer med at spillet fryser, og etterpå crasher til desktop uten varsel? Og når jeg kjører spillet på nytt så får jeg connection trøbbel :S Du er ikke den eneste. Jeg sliter også med dette. + Mange andre.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Samme her, og nå som jeg endelig hadde rundet Sp, og skulle spille første runde online! Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Måtte le litt når jeg fikk The Denist-achievment. Hvordan får du den? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Samme her, og nå som jeg endelig hadde rundet Sp, og skulle spille første runde online! Du får spille SP en gang til ... men er det noen som vet om det er bugs med oppdatering for oss som skal få unlocks i starten, og er veteran, og skal få ting der også ? Har ikke fått frem noe som helst ekstra, og kodene er tastet og godkjent.... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Søkt litt, se her; http://www.youtube.com/watch?v=pg1yto1_vqg&feature=youtube_gdata Fint navn på den, haha! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror jeg chillern til Ea får orden på serverne sine. Just cause 2 demo ute nå f.eks Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har nå kjøpt spillet, men kom ikke inn på online, dvs jeg fant ingen servere. Så jeg spilte andre ting, og når jeg prøver igjen får jeg ikke logget inn engang. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Nå får jeg hverken logget på eller spilt sp. Får CTD når jeg prøver å spille. Innstallerte ny skjermkortdriver før i dag og spilte to timer med den helt fint, men kan det ha noe å si? Endret 5. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Nå får jeg hverken logget på eller spilt sp. Får CTD når jeg prøver å spille. Innstaller ny skjermkortdriver før i dag og spilte to timer med den helt fint, men kan det ha noe å si? Veldig mange har dette problemet. Inkludert meg. Se her: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/933150-updates-servers-now-soon.html We are sending out new servers to our providers called "R5". They will be testing them out and changing over the servers by tomorrow evening. This server contains some fixes for the "Connection to the server has been lost" message that a lot of you will have seen. We are also working on making another new server over the weekend as EA has set up some dedicated front-end boxes just for Battlefield Bad Company 2 which we will update the server to use and should work to improve the stability of connections to EA for everyone. Endret 5. mars 2010 av Quote Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Arg nett ferdig med Singel Player så kjem drite med eg ikkje kan spele online Skulle hatt fri fra jobben i går så hadde eg sluppet dette! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Søkt litt, se her; Fint navn på den, haha! Har gjort den selv på betaen en del ganger..xD http://www.youtube.com/watch?v=j-8txxXmZx8 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da har jeg kjøpt det for 402kr hos steam. Kunne ha ventet til i morgen og fått det for 399, men vil helst ha det på steam. Mye enklere Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Har gjort den selv på betaen en del ganger..xD Det der er en klassiker fra BFBC (1) Endret 5. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hmm.. SP er litt bugga, spillte litt random baner, så sluttet plutselig ammo og våpenoversikten å funke? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Siste gang jeg spiller i modus uten hardcore... med PK LMG må eg skyte minst 20 skudd hvis fienden er noen meter foran, eller 30 skudd hvis jeg skyter bakfra. Og med assault våpen som f.eks. XM8, må man tømme hele magasinet for at fienden skal dø.. nei det er for dårlig Endret 5. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Er jeg den eneste som opplever at der sykt mange tullinger på Hardcore som skyter meg hele tiden! Jævlig irriterende! Jeg har fått sykt dårlig kill/death-ratio på grunn av det (Legg merke til at jeg så vidt har startet å spille online, cirka en time spilletid) Endret 5. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis jeg ikke kjørte for mange programmer fikk jeg ikke CTD xD Har vanligvis alt fra 27-45 fps :/ Hva må man gjøre for endre på at ting plutselig dukker opp når man kommer nærmere, er det FoV? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) De som har dårlig FPS burde sette DX ned til 9 og ikke på Auto. Endret 5. mars 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå