Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, og nå som jeg endelig hadde rundet Sp, og skulle spille første runde online! :dontgetit::cry:

Du får spille SP en gang til :new_woot:

... men er det noen som vet om det er bugs med oppdatering for oss som skal få unlocks i starten, og er veteran, og skal få ting der også ? Har ikke fått frem noe som helst ekstra, og kodene er tastet og godkjent....

Lenke til kommentar

Nå får jeg hverken logget på eller spilt sp. Får CTD når jeg prøver å spille. Innstaller ny skjermkortdriver før i dag og spilte to timer med den helt fint, men kan det ha noe å si?

Veldig mange har dette problemet. Inkludert meg.

Se her: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/933150-updates-servers-now-soon.html

We are sending out new servers to our providers called "R5". They will be testing them out and changing over the servers by tomorrow evening. This server contains some fixes for the "Connection to the server has been lost" message that a lot of you will have seen.

We are also working on making another new server over the weekend as EA has set up some dedicated front-end boxes just for Battlefield Bad Company 2 which we will update the server to use and should work to improve the stability of connections to EA for everyone.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Siste gang jeg spiller i modus uten hardcore... med PK LMG må eg skyte minst 20 skudd hvis fienden er noen meter foran, eller 30 skudd hvis jeg skyter bakfra. Og med assault våpen som f.eks. XM8, må man tømme hele magasinet for at fienden skal dø.. nei det er for dårlig :thumbdown:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som opplever at der sykt mange tullinger på Hardcore som skyter meg hele tiden! Jævlig irriterende! Jeg har fått sykt dårlig kill/death-ratio på grunn av det :thumbdown:

(Legg merke til at jeg så vidt har startet å spille online, cirka en time spilletid)

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...