Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har brukt begge koder nå, og ifølge steam skal alt lastes inn automatisk og det skal bare være å laste inn spillet. Har prøvd restart og slike ting, men fortsatt ingen unlocks synlige. Har registrert meg som veteran og alt, og hadde gledet meg til M1 Garand.

Er det bare at det er bugs med registrering av slike ting ettersom spillet er helt nytt, eller er det noe ekstra jeg må gjøre :)

Bruker Steam.

Lenke til kommentar

Har spilt på en server nå og alt har vandret sin gang. ;D

Bestemte meg for å unlocke medick og den hjerte starteren ( Helt dumt at man må unlocke de to) har begge to nå og 2 ranker mere enn for en time siden. :thumbup:

Btw, jeg spiller ikke for å kommer igjennom spillets lvlr og våpen fortest mulig, jeg nyter det. : D

Lenke til kommentar

Fack.. Tar meg en liten pause og dette er hva jeg får når jeg prøver å spille igjen;

failed to connect to EA online, please try again

Fikk det samme som deg...

Vi som bestilte fra Ea-store, fikk vi 2 koder til å unlocke ting? jeg fikk bare en, og har ikke fått en slags rifle av noe slag..

har hørt det er en slags map pack ute å går, er det for oss som pre-ordered?

Endret av happytrigger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vel, har hatt det problemet siden release og for å være ærlig så lurer jeg egentlig på hva den måneden med beta var til for? kom endelig inn i et game etter 3 dager med forsøk. det første som skjer er loadning dukker opp og jeg blir kastet tilbake til skrivebordet... hurra for dice!!!!

Lenke til kommentar

Ser at det er mye klaging over diverse bugs. Spillet har ikke vært lansert akkurat lenge, og det er bare å smøre seg med tålmodighet! Dette er lite bugs for min del ihvertfall, i forhold til andre spill jeg har vært borti den første uken etter release.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...