Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Faen ass! Når de skal være så jævlig kjipe og ikke kjøre ut server som public software burde de i det minste greie å hoste servere! Det er jo ikke en dritt servere men kan spille på, jævla drittfirma.

Gå til mappa hvor du installerte Bf Bad company 2 og kjør BFBC2Updater.exe fila som ligger der.

Det funka for meg ihvertfall etter å prøvd en haug av andre unyttige ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gremmes av å lese alle dere som er snipere... det kunne vært færre snipere ingame.

Kanskje bare 10% av de sniperene som er på banene spiller faktisk teamplay. Trodde BC2 var et teamspill jeg.

Selv elsker jeg å være medichore  :love:

Helvete, nå updata jeg punkbuster og fikk enda et spark i rævva, KICKED pga punkbuster -.-

Jeg advarte om dette noen sider tilbake  laugh.gif

Jeg ble også "punkbusted"  :thumbdown:

Lenke til kommentar

Rent generelt er snipere noe ræl. Spesielt for det laget som skal angripe. Ligger oppi åsen sin og får god k/d ratio uten å egentlig gjøre noe for laget.

Hender jeg tar sniper hvis jeg sliter med å ta ned en UAV og ingen andre gjør det, ellers er det sjeldent.

Lenke til kommentar

Har forstått at det er bulletdropp på sniper. Men er det sånn at det tar tid for at kula kommer fram? Altså hvis jeg prøver å skyte noen som løper.

Må jeg da skyte rett foran han, eller skal jeg skyte rett på han?

Jepp, er det god avstand, må du sikte en god del vedsiden av han om han løper.

Står han stille, så kan det være lurt og sikte noen mm over hodet hans, siden kula går nedover.

Kanskje bare 10% av de sniperene som er på banene spiller faktisk teamplay. Trodde BC2 var et teamspill jeg.

Du skal lete lenge etter lagspill på public.

Du må nesten spille med folk du kjenner for at det skal bli noe lagspill ut av det :p

Evt Squad Deathmatch er ofte mye lagspill.

Men i 32slots public server er det bare fokl som gjør akkurat som de selv vil :/

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Helvete, nå updata jeg punkbuster og fikk enda et spark i rævva, KICKED pga punkbuster -.-

Punkbuster helvete. BC2 hos meg skjønner ikke at jeg har det installert, har fulgt utallige guider nå, men ingenting fungerer.

Som jeg fant på Forumet til EA:

Its an EA game it gives people herpes in the brain

you can quote that

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Er flere av bygningene i dette spillet som er direkte kopier av hverandre og bygninger fra BC1 jo, har ikke spilt BC1 på år og dag men kjenner meg likevel igjen i flere av bygningene

Det inntrykket jeg har av BF:BC2 etter å ha lest litt på nettet, og spilt demoen:

Det er basically BC1, bare med et par nye våpen og litt polert grafikk. Samme tilesett for bygninger.

DET ER EN EXPANSION, ikke et nytt spill!

Skuffa. (kommer allikevel til å spille det, fordi jeg synes BC1 er så sykt bra)

Lenke til kommentar

Selv om du skriver med STORE bokstaver betyr ikke at så er tilfellet.

Battlefield er endelig tilbake til PC der det hører hjemme, og det er iallefall jeg happy for.

Et par irritasjonsmoment er det, men de fleste skjer ingame og blir produsert fortløpende av håpløse medspillere (eller mangel på sådanne).

Serverbrowseren er jo rimelig trasig, men det var den jo i BF2 også. Det hadde ikke vært et Battlefield-spill uten :) Men for all del, håper de fikser det.

Lenke til kommentar

Er flere av bygningene i dette spillet som er direkte kopier av hverandre og bygninger fra BC1 jo, har ikke spilt BC1 på år og dag men kjenner meg likevel igjen i flere av bygningene

Det inntrykket jeg har av BF:BC2 etter å ha lest litt på nettet, og spilt demoen:

Det er basically BC1, bare med et par nye våpen og litt polert grafikk. Samme tilesett for bygninger.

DET ER EN EXPANSION, ikke et nytt spill!

Skuffa. (kommer allikevel til å spille det, fordi jeg synes BC1 er så sykt bra)

Nei det er et nytt spill med mange nye forbedringer.

Det er som å si at counter strike source er et expansionpack til CS 1.6 bare pga det er nyere grafikk, men samme våpner etc. :p

Lenke til kommentar

Rent generelt er snipere noe ræl. Spesielt for det laget som skal angripe. Ligger oppi åsen sin og får god k/d ratio uten å egentlig gjøre noe for laget.

Hender jeg tar sniper hvis jeg sliter med å ta ned en UAV og ingen andre gjør det, ellers er det sjeldent.

Klassen kalles jo "Recon", du skal spotte fiender, kaste motion sensors og plante artillery/mortar strike.

Sniper er jo egenlig utrolig bra/gøy i bfbc2, bullet drop og bullet delay! :love:

Jeg er dog enig at de som camper nesten i spawn som recon class kan ødelegge for resten av squaden.

Lenke til kommentar

Sikkert nevnt tidligere her, men er det noen som har tips på hva man skal gjøre når man får "unable to connect to network", i det man prøver å joine et game?

Det er et veldig kjent fenomen akkurat nå, det samme gjelder folk som blir kicket av servere fordi PB slår ut feil. Sistnevnte skyldes vanligvis at man ikke har avinnstallert beta-versjonen, derfor gir PB utslag.

Det jobbes visstnok på spreng for å fjerne problemet i følge EA. Dette er en viktig release for EA, så de vil nok fikse det raskt regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...