109A3GNM Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ofte når det kommer en trace så ser du 20+ rpg-er som stormer mot tanksen Det må jo se absolutt spektakulært ut Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Var litt fett i kveld, så tre rpgs skutt omtrent samtidig mot samme helikopter. Er det andre enn meg som opplever at det er klin umulig å kjøre over motstanderen, mens man knapt kan være borti lagkamerater? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping... Jeg tviler ikke på at ordet PING står der, men jeg tviler på at tallet representer det du vanligvis mener med ping. Liten sjanse at så mange hadde giddet å spille på en server med 150-300ms ping. Mest sannsynlig en bug på serveren. Endret 5. mars 2010 av Topguy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping... Det er godt mulig det skal være "ping" der i fremtiden, men sånn som det er nå er det iallefall ikke Ping. Jeg har pingen på tastaturet, den er 40-60 på den norske serverene, men på scoreboardet er det 125, av og til 200. Jeg merker stor forskjell på om jegh ar 50 eller 150+ i ping. Ganske rotete på scoreboardet, så får håper de får rydda opp litt i neste patch Edit: Noen som vet hvordan man får tatt screenshot? Med fraps så er det bare den ene skjermen som blir tatt bilde av.. (jeg har 3stk). Litt kjipt. Har klart tidligere og tatt screenshots med alle3 i fraps, vet ikke hva jeg gjorde da..tror det bare kommer å går som det vil. Endret 5. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 OK, er det bare meg eller er det nesten ingen nye våpen med? På www.ultimateprestige.com finner jeg 6 nye våpen. - M93 Pistol (Raffica, for de som har spilt MW2) - WW2 M1911 Pistol - WW2 Thompson (Tommygun) - WW2 Garand - G3 (Samme som AG3) - M14 Mod 0 Resten er akkurat de samme som i BC1. Det er litt skuffende, synes jeg. (Nota: WAHAHAHAHA jeg kan spille med HK416, AG3 og MG3. En norsk klan i BFBC2 burde sette det som regel at de kun kan bruke disse våpnene) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvor er det du velger flere skjermer? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hadde vært kult med skikkelig teamwork. Putte en fra hver squad i helikopteret. Fly bak linjene til motstanderen, parachute. Og så fort de treffer bakken spawner alle sammen. Da er plutselig hele angrepslaget bak fiendens linjer. Skulle likt å sett det Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg får av og til beskjed om at jeg mistet tilkoblingen til enten spillserveren, eller ea sine servere, flere som opplever dette? Det er utrolig frustrerende når man har 3k eller mer poeng. Endret 5. mars 2010 av Flexi Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping... Det er godt mulig det skal være "ping" der i fremtiden, men sånn som det er nå er det iallefall ikke Ping. Jeg har pingen på tastaturet, den er 40-60 på den norske serverene, men på scoreboardet er det 125, av og til 200. Jeg merker stor forskjell på om jegh ar 50 eller 150+ i ping. Vel jeg opplever en del lagg hele tiden uansett hvilken server jeg er på så for min del så er det ikke urealistisk at pingen faktisk er +-150. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hadde vært kult med skikkelig teamwork. Putte en fra hver squad i helikopteret. Fly bak linjene til motstanderen, parachute. Og så fort de treffer bakken spawner alle sammen. Da er plutselig hele angrepslaget bak fiendens linjer. Skulle likt å sett det Det må testes!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror forresten det står Ratings der det burde vært ping. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå funker serverne helt fint for meg Latterlig morsomt å spille sniper. Noen som vet hva vanlig scope er? Bruker 12x nå og lurer på forskjellen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå funker serverne helt fint for meg Latterlig morsomt å spille sniper. Noen som vet hva vanlig scope er? Bruker 12x nå og lurer på forskjellen Starter du ikke med vanlig scope? Og kan unlocke 12x senere? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg gremmes av å lese alle dere som er snipere... det kunne vært færre snipere ingame. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Faen ass! Når de skal være så jævlig kjipe og ikke kjøre ut server som public software burde de i det minste greie å hoste servere! Det er jo ikke en dritt servere men kan spille på, jævla drittfirma. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 EA måtte jo rævkjøre noe med spillet da, det er jo tradisjon...... Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå funker serverne helt fint for meg Latterlig morsomt å spille sniper. Noen som vet hva vanlig scope er? Bruker 12x nå og lurer på forskjellen Starter du ikke med vanlig scope? Og kan unlocke 12x senere? Jeg ser ihvertfall ikke så mye forskjell på 12x scope og vanlig. Noen som vet hvor mye zoom vanlig scope har? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Elkjop.no legger seg panneflate etter Limited Edition-salget. Fikk en beklagelse via e-post fra kundeservice om at antallet Limited Edition-utgaver strakk ikke til, og dermed går det antallet de måtte ha til de første kundene. Til gjengjeld får jeg standardutgaven til halv pris og null frakt. Dette skulle bare mangle. Siste gang jeg forhåndsbestiller på nett. Med mindre det er fra en nisjebutikk for spill. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er flere av bygningene i dette spillet som er direkte kopier av hverandre og bygninger fra BC1 jo, har ikke spilt BC1 på år og dag men kjenner meg likevel igjen i flere av bygningene Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ingen her som har problemer med at spillet fryser, og etterpå crasher til desktop uten varsel? Og når jeg kjører spillet på nytt så får jeg connection trøbbel :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå