Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping...

Jeg tviler ikke på at ordet PING står der, men jeg tviler på at tallet representer det du vanligvis mener med ping. Liten sjanse at så mange hadde giddet å spille på en server med 150-300ms ping. Mest sannsynlig en bug på serveren.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping...

Det er godt mulig det skal være "ping" der i fremtiden, men sånn som det er nå er det iallefall ikke Ping.

Jeg har pingen på tastaturet, den er 40-60 på den norske serverene, men på scoreboardet er det 125, av og til 200.

Jeg merker stor forskjell på om jegh ar 50 eller 150+ i ping. :p

Ganske rotete på scoreboardet, så får håper de får rydda opp litt i neste patch :)

Edit: Noen som vet hvordan man får tatt screenshot?

Med fraps så er det bare den ene skjermen som blir tatt bilde av.. (jeg har 3stk). Litt kjipt. Har klart tidligere og tatt screenshots med alle3 i fraps, vet ikke hva jeg gjorde da..tror det bare kommer å går som det vil. :p

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

OK, er det bare meg eller er det nesten ingen nye våpen med?

På www.ultimateprestige.com finner jeg 6 nye våpen.

- M93 Pistol (Raffica, for de som har spilt MW2)

- WW2 M1911 Pistol

- WW2 Thompson (Tommygun)

- WW2 Garand

- G3 (Samme som AG3)

- M14 Mod 0

Resten er akkurat de samme som i BC1. Det er litt skuffende, synes jeg.

(Nota: WAHAHAHAHA jeg kan spille med HK416, AG3 og MG3. En norsk klan i BFBC2 burde sette det som regel at de kun kan bruke disse våpnene)

Lenke til kommentar

Hadde vært kult med skikkelig teamwork.

Putte en fra hver squad i helikopteret. Fly bak linjene til motstanderen, parachute. Og så fort de treffer bakken spawner alle sammen. Da er plutselig hele angrepslaget bak fiendens linjer. Skulle likt å sett det :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg får av og til beskjed om at jeg mistet tilkoblingen til enten spillserveren, eller ea sine servere, flere som opplever dette?

Det er utrolig frustrerende når man har 3k eller mer poeng.

Endret av Flexi
Lenke til kommentar

Det er godt mulig det skal være "ping" der i fremtiden, men sånn som det er nå er det iallefall ikke Ping.

Jeg har pingen på tastaturet, den er 40-60 på den norske serverene, men på scoreboardet er det 125, av og til 200.

Jeg merker stor forskjell på om jegh ar 50 eller 150+ i ping. :p

Vel jeg opplever en del lagg hele tiden uansett hvilken server jeg er på så for min del så er det ikke urealistisk at pingen faktisk er +-150. :(

Lenke til kommentar

Hadde vært kult med skikkelig teamwork.

Putte en fra hver squad i helikopteret. Fly bak linjene til motstanderen, parachute. Og så fort de treffer bakken spawner alle sammen. Da er plutselig hele angrepslaget bak fiendens linjer. Skulle likt å sett det :new_woot:

Det må testes!!

Lenke til kommentar

Nå funker serverne helt fint for meg :D Latterlig morsomt å spille sniper. Noen som vet hva vanlig scope er? Bruker 12x nå og lurer på forskjellen

Starter du ikke med vanlig scope? Og kan unlocke 12x senere?

Jeg ser ihvertfall ikke så mye forskjell på 12x scope og vanlig. Noen som vet hvor mye zoom vanlig scope har?

Lenke til kommentar

Elkjop.no legger seg panneflate etter Limited Edition-salget. Fikk en beklagelse via e-post fra kundeservice om at antallet Limited Edition-utgaver strakk ikke til, og dermed går det antallet de måtte ha til de første kundene. Til gjengjeld får jeg standardutgaven til halv pris og null frakt.

Dette skulle bare mangle. Siste gang jeg forhåndsbestiller på nett. Med mindre det er fra en nisjebutikk for spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...