Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan gi meg en liten forklaring på Tracer Dart?

Oppfører den seg som en pil, eller en kule? Altså har den økt gravity, og bruker den lenger tid på å nå målet?

Når jeg skal skyte med rocketlauncher etter en plassert Dart, er det da bare å skyte? Må jeg sikte inn, eller må jeg se på firkanten som dukker opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der veteran systeme er litt rart, lagde til i går, da spilte jeg med den rifeln som man må vere veteran for å bruke, men i dag kan jeg ikke velge den ingame, men den er unlocket på mulitplayer-> Weapons and gadgets.

Det der veteran systemet er litt rart, lagde til i går, da spilte jeg med den riflen som man må være veteran for å bruke, men i dag kan jeg ikke velge den ingame, men den er unlocket på mulitplayer-> Weapons and gadgets.

Lenke til kommentar

Når jeg skal skyte med rocketlauncher etter en plassert Dart, er det da bare å skyte? Må jeg sikte inn, eller må jeg se på firkanten som dukker opp?

Såvidt jeg har forstatt så er det bare å løpe i dekning etter plassering av Dart, for så å sikte høyt opp i lufta med launcher så du ikke treffer en vegg eller annen form for hinder.

Men detta kan sikkert de som har fått spilt litt forklare bedre for deg :p

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstatt så er det bare å løpe i dekning etter plassering av Dart, for så å sikte høyt opp i lufta med launcher så du ikke treffer en vegg eller annen form for hinder.

Men detta kan sikkert de som har fått spilt litt forklare bedre for deg :p

Sånn har jeg også fortstått det, utifra klippene jeg har sett.

Har ikke prøvd det selv enda, så er ikke 100% sikker :p

Lenke til kommentar

Er det noen som kan gi meg en liten forklaring på Tracer Dart?

Oppfører den seg som en pil, eller en kule? Altså har den økt gravity, og bruker den lenger tid på å nå målet?

Jeg har ikke fått spilt retail ennå (kom i posten idag) men på Betaen så oppførte seg traceren ganske merkelig egentlig. Den droppa ikke (lite) men brukte rimelig lang tid frem til målet.

For å låse raketten din mot en dart må du sikte på den lille firkanten til du ser at avstanden dukker opp som et lite tall under. Da kan du flytte siktet og fyre av, jeg sikter som regel nesten rett opp eller litt til siden avh. om det er et hus eller noen trær mellom meg og tanksen.

Lenke til kommentar

Ja var hjemme hos mor i dag for og starte nedlastning og innstalere BC2 så det er klart til jeg kommer hjem i morgen.

Sier bare fuck det, EA Downloading Manager som fra før ikke har vært veldig vennelig med min Windows 7 ville fortsatt være en hore så jeg prøvde og kjøre i XP mode men da kunne den ikke lagre på windows 7 fuckings partisjonen...

Så om jeg ikke vil spille BC2 i XP mode så blir det lite gaming på meg om ikke noen andre har forslag ! :(

jeg ville foreslått å laste ned spillet via piratbukta, for så å velge online registrering i stede for cd greiene når den spør om det. funker for meg, siden EADM ikke funker på min W7

cd keyen som du fikk av EA bruker du når den spør om cd key under instalasjonen, ikke bry deg om at det ikke er bindestrek i den koden du fikk, bare skriv den inn så skal du se at det går så fint så :D

DET er i hvert fall slik jeg spiller spillet siden EADM enda ikke er fult kompatibel med W7 :(

Lenke til kommentar

Ja, det kan være flere fordeler med å skyte rocketlauncher'en (nesten) rett opp, siden stridsvogner tåler minst på taket.

Tracer dart gir ikke 100% treffsikkerhet, bare litt ekstra enn uten. Tviler på at det går an å skyte launcher rett opp for så å treffe et kjøretøy med dart på.

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Japp, det stemmer at man kan skyte rett opp i lufta.. Men jeg liker tracer dart'en, hvis det er noen andre med rocket launcher i nærheten kan de også bruke nytten av den, og sjansen er større for et en tanks sprenger. En tanks krever vel 3-4 raketter tror jeg

Lenke til kommentar

Se her:

post-89714-1267795823,0753_thumb.png

Er det virkelig ingen andre som har/ser sånne høye pinger her?

Det mellom K\D og Score er ikke Ping.. jeg vet ikke hva det er..men er iallefall ikke ping.

Fikk nettopp unlocket M95 rifla. :D syk kraftig :]

Hvorfor er det ikke ping? Er tydelig en P, en N og nesten sikker på en G der. Må være ping...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...