pxK Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Må man ha cd'en inne i cd-rommet for å spille? Husker BF2 hadde noe sånt. DEt kan du velge faktisk. Jeg valgte å ikke ha det, det eneste du må gjøre er å validere brukeren din når du logger inn første gang og bruke cd-key'en.. Funker knall. Jeg satser på å ha alle Sniperne innen lørdag. x] Takk for svaret, men fant ut at jeg kjøper den gjennom EAstore siden det bare koster 299kr. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spilte litt i dag, med min M1 , men på noen kart kan jeg ikke velge den.. Skal det være slik? Oppdaget også at jeg ikke ser en eneste fiende med Vehicle Motion Sensor Må de være veldig nær for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ja er d noen som har prøvd Dx11 som kan si no om det er bedre eller mye bedre enn Dx10 og om det gjør spillet tyngre å drive? vurderer å oppgradere til et 5870 kort imårra og selge gtx 280 kortet mitt pga eyefinity og dx11, men hvis dx11 ikke er no særlig bedre enn dx10 så gidder jeg liksom ikke. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva feiler deg leaderbords? For eksempel man dreper 30 stk når kampen er ferdig står det 15 og det våpenet eg brukte mest drepte eg 17 med, hva betyr alt dette? Blir ganske forvirret Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kills og death står rett over der det står om det mest brukte våpnet Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja vet det, kommer først kills og deaths. For eksempel det står Kills 16 Deaths 9 og mest brukte våpen 24 kills. Er mest brukte våpen for den ene kampen? Kan umulig være det. Da må du eventuelt være over alle spilerne. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja vet det, kommer først kills og deaths. For eksempel det står Kills 16 Deaths 9 og mest brukte våpen 24 kills. Er mest brukte våpen for den ene kampen? Kan umulig være det. Da må du eventuelt være over alle spilerne. Reagert på det jeg og! Skjønner ikke dritten! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Opplever dere andre som spiller på pc lagg? Både jeg og alle jeg ser i alle servere jeg spiller i har pinger mellom 100 og 300... (også i norske servere) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Opplever dere andre som spiller på pc lagg? Både jeg og alle jeg ser i alle servere jeg spiller i har pinger mellom 100 og 300... (også i norske servere) Hehe er sikkert internetlinja de som surrer. Her har jeg 35-60ping. fungerer fint Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For et spill! Eneste negative jeg kan komme på er Bloom-effekten, som til tider er skrudd litt høyt. Ser jeg gjennom et scope blir alt vel lyst på brett med mye sol. Men gameplay-messig slår dette MW2 ganske kraftig. Fyker rundt som recon med hagle og koser meg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For et spill! Eneste negative jeg kan komme på er Bloom-effekten, som til tider er skrudd litt høyt. Ser jeg gjennom et scope blir alt vel lyst på brett med mye sol. Men gameplay-messig slår dette MW2 ganske kraftig. Fyker rundt som recon med hagle og koser meg. Anbefales at du skrur ned Brightness ingame Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bloom kan man jo bare skru av, kunne det i betaen ihvertfall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jepp, du bør skru ned brightness litt.. Ble mye diggere å spille dà Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 je kjører alt på fullt med GTX 280 og den er dårligere enn 5770 vil je tro. og prosessorn og alt det andre klarer d fint tror jeg. Jeg har alt på fult med 2x GTX280, men sliter fremdeles med noe smålagg og slowdowns fra en tid til en annen. Skal man kjøre spillet brukbart på høye oppløsninger med maksimal grafikk i skrivende stund, så må man ha top of the line utstyr. Jeg kjører 2xGTX 275 og kjører alt på maks, både med og uten HBAO. Det var derimot en helt annen historie i Betaen, men i retail er det glatt som bare f. Antydning til lagg med mye eksplosjoner og slikt med HBAO dog. Hvordan kan dere kjøre alt på max når dere ikke har DX11? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) GTX 260 og GTX 280 støtter ikke DX11, så de kjører på DX10 EDIT; Så smilyen nå....... Endret 5. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noen fler som sliter med at spillet stadig crasher og at man hele tiden blir kicka fra multiplayer delen? Har oppdatert driver'ne, oppdatert PB og fikksa alt av brannmur og "slippe gjemmon porter" greiene. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har store problemer med bevegelse. Hvis jeg går fremover eller til siden så hakker det på en rar måte, har et GTX 295 FTW edition. Skal prøve å bruke beta drivere. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Prøv å uinstaller betaen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noen andre som merker at venstre høyttaler er med dominant? Eller er det bare hos meg? Jeg blir nervøs når jeg går rundt, siden det høres ut som noen er på siden min hele tiden Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ja, det var billig før, så kjempedyrt, nå helt ok Prisene er jo stort sett de samme, men Euroen er så sabla lav så da er det jo ikke rart at det er billigere for oss nordmenn ... for tiden. Edit: Men kanskje nok diskusjon om Steam i BF:BC2 tråden nå? Endret 5. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå