Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Ja, men i spillsammenheng, for et pc-spill? Nei, det er det ikke. Betalte 300 for spillet jeg. Men klart, er du villig til å betale mer for å få spillet med en gang, sure, da er det jo perfekt. 50 euro er vel 410kr atm, men nå er euroen historisk lav og da ;) Nesten nede på 7-tallet.

Hvor har du dine fakta og mattekunskaper fra? Euroen er litt over 8 nå, og om den hadde vært på 7 hadde ikke spillet kostet 410 kr i det hele tatt. Blir ca. 403 kr fra Steam nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[quote name='Rudde93' date=' 4. mars 2010 - 22:39'

Ja, rart vi har pirater da... Uansett poenget er at steam tar seg for godt betalt.

Er du snekker ? Går du på Rema og sier at Kiwi selger melk for 7.90, men de selger for 8.90 ?

Vil man ha levert søplespill i fremtiden, støtter man dem ikke, men jeg vil.

På den annen side, skal du ha en "dagens" olabukse så koster det en tusen-lapp pluss/minus. Dét er faktisk ran...

Et spill har man glede av mens man bruker det - en olabukse kan man kun ha glede av mens den er av...

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Ja, rart vi har pirater da... Uansett poenget er at steam tar seg for godt betalt.

Er du snekker ? Går du på Rema og sier at Kiwi selger melk for 7.90, men de selger for 8.90 ?

Vil man ha levert søplespill i fremtiden, støtter man dem ikke, men jeg vil.

På den annen side, skal du ha en "dagens" olabukse så koster det en tusen-lapp pluss/minus. Dét er faktisk ran...

Et spill har man glede av mens man bruker det - en olabukse kan man kun ha glede av mens den er av...

Og det hadde så lite som mulig med saken å gjøre?

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg hele tiden får crash to desktop. Det kommer en hvit skjerm før spillet lukker seg ned. Den samme hvite skjermen kommer når jeg skal starte opp spillet. Eneste måte å unngå dette er å endre litt på oppløsningen. Da får jeg bare spille 5-10 minutter før det samme skjer igjen.

Noen andre som kjenner igjen dette problemet? :C

Lenke til kommentar

Noen som veit om det blir lagg med denne pcen og alt på fullt? :D

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159

Jepp det blir det :)

nei je trur den skær klare d veldig fint. kanskje uten HBAO greia nå d hva het og v-sync.

je kjører alt på fullt med GTX 280 og den er dårligere enn 5770 vil je tro. og prosessorn og alt det andre klarer d fint tror jeg.

men et annet spørsmål. er d bare litt finere med Dx11 mot Dx10 eller er d stor forskjell i BC2?

Lenke til kommentar

Du kan klare deg på mindre oppløsninger, men da går liksom vitsen bort ved å ha grafikken på full guffe. Du må nok spe på med noen tusinger til for at det skal begynne å likne noe som kan kjøre spillet brukbart.

Det er i det hele tatt et tungt spill, som de fleste maskiner sliter med å kunne kjøre knirkefritt.

Lenke til kommentar

je kjører alt på fullt med GTX 280 og den er dårligere enn 5770 vil je tro. og prosessorn og alt det andre klarer d fint tror jeg.

Jeg har alt på fult med 2x GTX280, men sliter fremdeles med noe smålagg og slowdowns fra en tid til en annen.

Skal man kjøre spillet brukbart på høye oppløsninger med maksimal grafikk i skrivende stund, så må man ha top of the line utstyr.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Noen som veit om det blir lagg med denne pcen og alt på fullt? :D

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159

Jepp det blir det :)

nei je trur den skær klare d veldig fint. kanskje uten HBAO greia nå d hva het og v-sync.

men et annet spørsmål. er d bare litt finere med Dx11 mot Dx10 eller er d stor forskjell i BC2?

GTX 280 er vel betydelig kraftigere enn HD 5770 da. 5770 yter vel litt svakere enn GTX 260...

Lenke til kommentar

Jeg kjører 2xGTX 275 og kjører alt på maks, både med og uten HBAO. Det var derimot en helt annen historie i Betaen, men i retail er det glatt som bare f. Antydning til lagg med mye eksplosjoner og slikt med HBAO dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det noen som får spilt mp? jeg får konstant conection lost når jeg prøver å joine en server. gjelder både play now og når jeg bruker server browseren....

hva var vitsen med 4 uker beta når de har akuratt de fuckings samme problemene på release??? gha blir så frustrert.....

Lenke til kommentar

Må man ha cd'en inne i cd-rommet for å spille?

Husker BF2 hadde noe sånt.

DEt kan du velge faktisk.

Jeg valgte å ikke ha det, det eneste du må gjøre er å validere brukeren din når du logger inn første gang og bruke cd-key'en..

Funker knall.

Jeg satser på å ha alle Sniperne innen lørdag. x]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...