bandreas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor mange brett er det totalt?? Tror det er 10 brett tilgjengelig, 8 uten å måtte ha noe ekstra nedlastet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor er shock paddles? 0_o Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Og kan noen peke til et sted hvor jeg kan lese om hvordan Stars funker? (Bronze star med 500 bonuspoeng, gull med 5k osv). Har fått bronze med kniv hittil, men f. eks hvor mange kills må jeg ha før neste? hvis du går inn på multiplayer->wapons and gadgets-> details (på det våpenet du lurer på) så skal det stå hvormange kills du trenger for å få neste stjerne men hovedregelen er 25-50-100 for bronse-sølv-gull på hovedvåpnene og 10-25-50 (tror jeg) på håndvåpen, granatkaster, kniv og kjøretøy Endret 4. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hvor er de ekstra map'sene jeg ble lovet?! du må oppdatere selve spillet C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 -> BFBC2Updater.exe Mangler dere også M1 Garand (gitt at du er veteran) og shock Paddles? shock paddles må du unlocke Endret 4. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Var sikker på at release var imorgen, men så fant jeg plutselig ut at jeg kunne laste ned i steam nå hehe. Vel vel, har lest div. klager og diverse på x antall sider her. Må bare le egentlig, fordi det er releasedato, og slikt skjer hver eneste gang. Mulig jeg også får litt bugs, men sånn er det bare. Laster ned nyeste skjermkortdriver as we speak også, men legger ikke inn før jeg vet om det blir bugs med den jeg har. Det er trøkk på alt nå på denne dagen, og sånn er det, bare det blir fiksa så er det greit nok for meg. Lighten up people, snart kommer jeg skrikende tilbake om at pc'en eksploderte da jeg starta opp Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har liten erfaring med å innstallere skjermkortdrivere lenge etter at jeg har innstallert windows på nytt og når det ligger noen der fra før av. Det er bare å avinstalle den gamle driveren og innstallere den nye uten problemer? Fant ut at den jeg hadde var urgammel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ARRGGH beste runden ever nå på battlefield.no server, 27-0 eller noe fikk tak i mye nytt osv så får jeg disconnect og får INGENTING av det jeg hadde tjent opp -_- Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skuffa over fps'en. Selv om jeg skrur ned innstillingene så kommer jeg ikke over 45 fps. Noen tips? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 hmmmm.....merkelig pleier som regel å få statsen uansett når enn blir disconnecta. men jeg hadde ett merkelig problem i sta, etter hver runde kan enn jo se hvor mye poeng enn får på hver enkelt kit, men hos meg så sto poengen på venstre side + de jeg fikk den runden, men på høyre sia sto det bare 0 på alle kitene :S men men, fikk i hvert fall fler ting, men det var litt kjipt å ikke kunne se hvor mye poeng jeg hadde igjen før jeg fikk neste ting Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steam er det dummeste jeg har hørt. Gjerne fortell hva som er 'dumt' med Steam. Blir litt offtopic men. Steam er genialt. De greier ikke å prissette spill rikting når de selv påstår at "Vi vil ha samme priser som du finner der du bor." som de har failet totalt på. De kan finne på og prissette noe i Europa 250% av prisen i USA og de ligger så og si alltid ~40% over prisen i USA. Så hvorfor ikke kjøpe ett spill i en normal butikk hvor du får ting grolosalt mye billigere og de tilbyr mer, du kan f.eks. BF:BC2 få fysisk kopi av spillet og digital nedlastning. Backup funksjonen til steam er elendig, den fungerer rett og slett ikke, den påstår at jeg ikke har nok minne til å kjøre steam om du har steam åpnet eller lukket og 5 GB ledig med minne. Ja det har skjedd på eldre og nyere backups. Vel også må man laste ned spill som krever båndbredde. Supporten dems er elendig. VAC er ubrukelig, men på en litt spesiell måte fordi den ikke kaster ut folk når de blir oppdaget, de blir bare flagget og får spille videre i 2 uker til 2 måneder uten hvor de kan cheate så mye de vil fordi de allerede er flagged. Og når man på f.eks. MW2 IKKE har servers admin og IKKE noe anticheat system som kan administere så er det jo dømt til å gå galt. Og ja vet at denne delay saken er ment for at cheaterne ikke skal se om cheaten dems er trygg med en gang, men de kommer seg jo rundt uansett! Vel til tider kan du få en helt merkelig speed, fikk selv plutselig 2-7 KB/sek når jeg lastet ned CSS en gang uten at det var noen store rls'er som hadde kommet. Aner alvorlig talt ikke hvorfor. Før (jeg vet ikke om de har det enda, derfor jeg sier "før") ga de spillutviklere admin rights i forumet på sin avdeling, altså det som skjedde var at alt som var kritisk til spillet på magisk vis forsvant, det er jo konge (Y) Steam er genialt faktisk. En eneste portal hvor jeg får kjøpt spillene, og kan bare vente til de blir sluppet, så er det bare å dobbeltklikke så laster den ned med full spiker. Jeg slipper de fordømrade DVD'ene, og jeg har kjapp ingame oversikt/chat med kompiser. 50 Euro betalte jeg for spillet, og det er 400kr ! Og her legger du ut i det vide og det brede og at de tar dobbel pris ??? Slutt og snakk piss gutt, det stemmer ikke. og forøvrig, 400 spenn er peanuts. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som har en løsning på tilkoblingsproblemet? Jeg kommer inn i online game noen ganger, så får jeg spilt kanskje 10 min - så blir jeg disconnected. anyone? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steam er det dummeste jeg har hørt. Gjerne fortell hva som er 'dumt' med Steam. Blir litt offtopic men. Steam er genialt. De greier ikke å prissette spill rikting når de selv påstår at "Vi vil ha samme priser som du finner der du bor." som de har failet totalt på. De kan finne på og prissette noe i Europa 250% av prisen i USA og de ligger så og si alltid ~40% over prisen i USA. Så hvorfor ikke kjøpe ett spill i en normal butikk hvor du får ting grolosalt mye billigere og de tilbyr mer, du kan f.eks. BF:BC2 få fysisk kopi av spillet og digital nedlastning. Backup funksjonen til steam er elendig, den fungerer rett og slett ikke, den påstår at jeg ikke har nok minne til å kjøre steam om du har steam åpnet eller lukket og 5 GB ledig med minne. Ja det har skjedd på eldre og nyere backups. Vel også må man laste ned spill som krever båndbredde. Supporten dems er elendig. VAC er ubrukelig, men på en litt spesiell måte fordi den ikke kaster ut folk når de blir oppdaget, de blir bare flagget og får spille videre i 2 uker til 2 måneder uten hvor de kan cheate så mye de vil fordi de allerede er flagged. Og når man på f.eks. MW2 IKKE har servers admin og IKKE noe anticheat system som kan administere så er det jo dømt til å gå galt. Og ja vet at denne delay saken er ment for at cheaterne ikke skal se om cheaten dems er trygg med en gang, men de kommer seg jo rundt uansett! Vel til tider kan du få en helt merkelig speed, fikk selv plutselig 2-7 KB/sek når jeg lastet ned CSS en gang uten at det var noen store rls'er som hadde kommet. Aner alvorlig talt ikke hvorfor. Før (jeg vet ikke om de har det enda, derfor jeg sier "før") ga de spillutviklere admin rights i forumet på sin avdeling, altså det som skjedde var at alt som var kritisk til spillet på magisk vis forsvant, det er jo konge (Y) Steam er genialt faktisk. En eneste portal hvor jeg får kjøpt spillene, og kan bare vente til de blir sluppet, så er det bare å dobbeltklikke så laster den ned med full spiker. Jeg slipper de fordømrade DVD'ene, og jeg har kjapp ingame oversikt/chat med kompiser. 50 Euro betalte jeg for spillet, og det er 400kr ! Og her legger du ut i det vide og det brede og at de tar dobbel pris ??? Slutt og snakk piss gutt, det stemmer ikke. og forøvrig, 400 spenn er peanuts. Faktum er at du får fysiske kopier av BC2 til 299, det er 25% billigere enn på steam. Når man i tillegg ikke trenger å ha CDen i for å spille det, og får kjøpt det opptil 2 dager tidligere, sier det seg selv at steam egentlig gir ett rævtilbud i forhold til det man skulle forvente med digital nedlasting. Produsenten har tross alt hatt minimale kostnader til logistikk kontra fysiske kopier. Hele poenget med digitale nedlastinger er jo tross alt at det skal være billigere for deg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steam er ikke dyrt lenger. Ferdig med saken. 49 euro er som sagt ingenting for et spill. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja var hjemme hos mor i dag for og starte nedlastning og innstalere BC2 så det er klart til jeg kommer hjem i morgen. Sier bare fuck det, EA Downloading Manager som fra før ikke har vært veldig vennelig med min Windows 7 ville fortsatt være en hore så jeg prøvde og kjøre i XP mode men da kunne den ikke lagre på windows 7 fuckings partisjonen... Så om jeg ikke vil spille BC2 i XP mode så blir det lite gaming på meg om ikke noen andre har forslag ! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) 400 spenn er peanuts. Ja, men i spillsammenheng, for et pc-spill? Nei, det er det ikke. Betalte 300 for spillet jeg. Men klart, er du villig til å betale mer for å få spillet med en gang, sure, da er det jo perfekt. 50 euro er vel 410kr atm, men nå er euroen historisk lav og da Nesten nede på 7-tallet. Steam er ikke dyrt lenger. Ferdig med saken. Unnskyld meg, men 'ikke dyrt lenger'? Var jo MYE billigere før. Endret 4. mars 2010 av M@R7!N Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steam er det dummeste jeg har hørt. Gjerne fortell hva som er 'dumt' med Steam. Blir litt offtopic men. Steam er genialt. De greier ikke å prissette spill rikting når de selv påstår at "Vi vil ha samme priser som du finner der du bor." som de har failet totalt på. De kan finne på og prissette noe i Europa 250% av prisen i USA og de ligger så og si alltid ~40% over prisen i USA. Så hvorfor ikke kjøpe ett spill i en normal butikk hvor du får ting grolosalt mye billigere og de tilbyr mer, du kan f.eks. BF:BC2 få fysisk kopi av spillet og digital nedlastning. Backup funksjonen til steam er elendig, den fungerer rett og slett ikke, den påstår at jeg ikke har nok minne til å kjøre steam om du har steam åpnet eller lukket og 5 GB ledig med minne. Ja det har skjedd på eldre og nyere backups. Vel også må man laste ned spill som krever båndbredde. Supporten dems er elendig. VAC er ubrukelig, men på en litt spesiell måte fordi den ikke kaster ut folk når de blir oppdaget, de blir bare flagget og får spille videre i 2 uker til 2 måneder uten hvor de kan cheate så mye de vil fordi de allerede er flagged. Og når man på f.eks. MW2 IKKE har servers admin og IKKE noe anticheat system som kan administere så er det jo dømt til å gå galt. Og ja vet at denne delay saken er ment for at cheaterne ikke skal se om cheaten dems er trygg med en gang, men de kommer seg jo rundt uansett! Vel til tider kan du få en helt merkelig speed, fikk selv plutselig 2-7 KB/sek når jeg lastet ned CSS en gang uten at det var noen store rls'er som hadde kommet. Aner alvorlig talt ikke hvorfor. Før (jeg vet ikke om de har det enda, derfor jeg sier "før") ga de spillutviklere admin rights i forumet på sin avdeling, altså det som skjedde var at alt som var kritisk til spillet på magisk vis forsvant, det er jo konge (Y) Steam er genialt faktisk. En eneste portal hvor jeg får kjøpt spillene, og kan bare vente til de blir sluppet, så er det bare å dobbeltklikke så laster den ned med full spiker. Jeg slipper de fordømrade DVD'ene, og jeg har kjapp ingame oversikt/chat med kompiser. 50 Euro betalte jeg for spillet, og det er 400kr ! Og her legger du ut i det vide og det brede og at de tar dobbel pris ??? Slutt og snakk piss gutt, det stemmer ikke. og forøvrig, 400 spenn er peanuts. Nei, jeg har ikke sagt at de tar dobbel pris, hvor ser du det? Slutt å snakk piss og les innlegget mitt igjen! Oi, må du virkelig ha stem for å snakke med kompiser? Og kan du virkelig ikke snakke med dem uten å ha spilla dine på steam? Steam er ikke dyrt lenger. Ferdig med saken. 49 euro er som sagt ingenting for et spill. Ja, rart vi har pirater da... Uansett poenget er at steam tar seg for godt betalt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, det var billig før, så kjempedyrt, nå helt ok Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lagt noen gode timer bak meg på slagmarken nå, kan ikke si annet enn at det er et veldig godt førsteinntrykk. Dog enkelte detaljer jeg ikke liker fullt så godt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, det var billig før, så kjempedyrt, nå helt ok Men det bare fordi eurokursen er historisk lav. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 kan ikke si at jeg har sett at prisene har gått nedover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå