Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag :D

Da føler jeg med svindlet :thumbdown:

Samme spill limited edition til kr 599 på Spaceworld. Forhåndsbestilte det for mange måneder siden. :nei:

Ga 399 for det på Komplett. LE det også.

Bestilte i går kveld kl 20 og får det imorgen midt på dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag :D

Da føler jeg med svindlet :thumbdown:

Samme spill limited edition til kr 599 på Spaceworld. Forhåndsbestilte det for mange måneder siden. :nei:

Jeg betalte 399 for LE på Spaceworld i dag :p

Lenke til kommentar

Så det selv da jeg vanket rundt på Strømmen Storsenter i dag ette Bad Company 2. Platekompaniet skulle ha 599, Spaceworld 499, EBgames\Gamestop 599.

Så det var et røverkjøp av meg. Limited Edition til og med, så det er jo også billigere enn da jeg hadde tenkt til å forhåndsbestille fra lefdal.com

Får\fikk jo det da også på realese date :)

Lenke til kommentar

jeg har et problem at det kommer ned fargede "lyn" fra himmelen når noe eksbloderer eller lignende.

det var ikke sånn først på Betaen, men etter at jeg formaterte dataen kom lynene. og de er også på fullversjoen.

hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dem?

Antar du har Nvidia skjermkort, oppgrader til siste driver så forsvinner de. Hadde samme problem selv.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på noen servere på PC? Enten så får jeg beskjed at serveren er full, eller så får jeg beskjed at jeg mista forbindelsen til serveren.

Leser du teksten som rullerer under ser du at de sliter med nettopp det.

Det er vel derfor jeg sitter her og ikke i spillet, forbanner EA Online. Får flashbacks fra C&C3 hvor jeg hadde supportticket med EA i 3 mnd og det endte med at jeg ga opp.

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har et problem med musa i BC2.

problemet:

i spillet viser den at musepekeren er ca 5cm til høyre og 5cm ned enn det den egentlig er

så når jeg har klikka meg inn på en server og skal trykke på enter game så går det ikke å treffe knappen fordi

noen som vet no?

Dette skjedde med meg når jeg skulle ha det litt gøy og spille på 47 tommeren. Den har maks oppløsning på 1920x1080, mens min vanlige monitor har 1920x1200. Spillet skjønte ikke at denne oppløsningen ikke fungerte på en annen oppløsning (:p) og det fikk som konsekvens akkurat det du beskriver. Jeg løste det med å trikse meg frem til en annen oppløsning, du må bare klare å endre på oppløsninga med den føkka musa ;)

Lenke til kommentar

Plutselig kommer det svarte flekker opp når jeg spiller og noen ganger blinker det sånn at det er svart i kanskje 2 sek. Kjører det meste på low og noe på medium, men jeg skulle tro at pcen min skulle klare å dra spillet greit da.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Plutselig kommer det svarte flekker opp når jeg spiller og noen ganger blinker det sånn at det er svart i kanskje 2 sek. Kjører det meste på low og noe på medium, men jeg skulle tro at pcen min skulle klare å dra spillet greit da.

Oppdater Skjermkort Drivere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...