EvenL Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag Da føler jeg med svindlet Samme spill limited edition til kr 599 på Spaceworld. Forhåndsbestilte det for mange måneder siden. Ga 399 for det på Komplett. LE det også. Bestilte i går kveld kl 20 og får det imorgen midt på dagen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag Da føler jeg med svindlet Samme spill limited edition til kr 599 på Spaceworld. Forhåndsbestilte det for mange måneder siden. Jeg betalte 399 for LE på Spaceworld i dag Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag Så de har samme pris i fysisk butikk som i nettbutikken dems? Sweet! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så det selv da jeg vanket rundt på Strømmen Storsenter i dag ette Bad Company 2. Platekompaniet skulle ha 599, Spaceworld 499, EBgames\Gamestop 599. Så det var et røverkjøp av meg. Limited Edition til og med, så det er jo også billigere enn da jeg hadde tenkt til å forhåndsbestille fra lefdal.com Får\fikk jo det da også på realese date Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror EA's servere bugger seg nå. Sjokkmange som logger seg på nå, blir vel som i starten på betaen. Alt blir som normalt til helga. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Da blir det en tur til Lefdal imorra da Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på noen servere på PC? Enten så får jeg beskjed at serveren er full, eller så får jeg beskjed at jeg mista forbindelsen til serveren. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Sjekk brannmur instillingene på pcn, første gang jeg gikk online så kom det spørsmål fra brannmuren om jeg ville tillate adgang til nettet med spillet. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg har et problem at det kommer ned fargede "lyn" fra himmelen når noe eksbloderer eller lignende. det var ikke sånn først på Betaen, men etter at jeg formaterte dataen kom lynene. og de er også på fullversjoen. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dem? Antar du har Nvidia skjermkort, oppgrader til siste driver så forsvinner de. Hadde samme problem selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Geheee, digger spillet 30-7 med Recon Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på noen servere på PC? Enten så får jeg beskjed at serveren er full, eller så får jeg beskjed at jeg mista forbindelsen til serveren. Leser du teksten som rullerer under ser du at de sliter med nettopp det. Det er vel derfor jeg sitter her og ikke i spillet, forbanner EA Online. Får flashbacks fra C&C3 hvor jeg hadde supportticket med EA i 3 mnd og det endte med at jeg ga opp. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 en kamerat av meg har et problem med musa i BC2. problemet: i spillet viser den at musepekeren er ca 5cm til høyre og 5cm ned enn det den egentlig er så når jeg har klikka meg inn på en server og skal trykke på enter game så går det ikke å treffe knappen fordi noen som vet no? Dette skjedde med meg når jeg skulle ha det litt gøy og spille på 47 tommeren. Den har maks oppløsning på 1920x1080, mens min vanlige monitor har 1920x1200. Spillet skjønte ikke at denne oppløsningen ikke fungerte på en annen oppløsning () og det fikk som konsekvens akkurat det du beskriver. Jeg løste det med å trikse meg frem til en annen oppløsning, du må bare klare å endre på oppløsninga med den føkka musa Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mangler dere også M1 Garand (gitt at du er veteran) og shock Paddles? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Plutselig kommer det svarte flekker opp når jeg spiller og noen ganger blinker det sånn at det er svart i kanskje 2 sek. Kjører det meste på low og noe på medium, men jeg skulle tro at pcen min skulle klare å dra spillet greit da. Endret 4. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 No er eg dritlei av det pisset her, må skrive ned de key'n heile tida for så å få opp "unable to connect, please try again later" Nokon andre som har samme problemet her? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Plutselig kommer det svarte flekker opp når jeg spiller og noen ganger blinker det sånn at det er svart i kanskje 2 sek. Kjører det meste på low og noe på medium, men jeg skulle tro at pcen min skulle klare å dra spillet greit da. Oppdater Skjermkort Drivere! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror det er det nyeste. Innstallere windows på nytt for ca. 1 måned siden og lastet ned det nyeste da. Fryktelig mye screen tearing også. må ha monster pcen som kaster mange ganger lommeboka for at spillet skal se bra ut. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Utnytter dette spillet DX11? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor mange brett er det totalt?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Utnytter dette spillet DX11? Jepp Hvor mange brett er det totalt?? 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå