Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen svare meg på hvor det står at email account er brukt når jeg skal registrere meg?!

Kan du ikke bare bruke den gamle kontoen som du har på battlefield 2? Det er nok derfor det står at den er i bruk, tror det funker slik som på steam, at du legger til spill på et brukernavn, ikke et brukernavn til hvert spill.

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har et problem med musa i BC2.

problemet:

i spillet viser den at musepekeren er ca 5cm til høyre og 5cm ned enn det den egentlig er

så når jeg har klikka meg inn på en server og skal trykke på enter game så går det ikke å treffe knappen fordi

noen som vet no?

Lenke til kommentar

Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur.

De tingene du får med LE unlocker du veldig fort uansett..så er ikke noe krise ;)

Lenke til kommentar

Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur.

Du må spørre om Limited Edition. Når jeg henta tok han først frem en som ikke var det, og jeg fortalte at jeg hadde fått beskjed om at jeg kunne få det når jeg forhåndsbestilte. Så sa han "Å? Vil du ha sånn Limited Edition-greie? Ja, så si det da".

Lenke til kommentar

Spør igjen; Hvor blir det av de to map'sa jeg ble lovet? nattmap bla

De kommer automatisk. Nattmapet er vel på Rush mode. Jeg har det hvertfall og har ikke gjort noen ting for å få det. Limited edition er heller ikke noe å rope hurra for. Er kun 3 gønnere og 3 armor upgrades som er unlocked by default istedenfor at man må lvle opp for å få de...

Synes folk er uforbeholdent negative til spillet i grunn. Greit, server listen er treg. Grunnen til det er at den venter på å oppdatere hele listen fremfor å vise de suksessivt etter hvert som de blir refreshet (ala steam metoden). Vet ikke hva som gjør at folk får så mye errors, men jeg har kun hatt problemer én gang i dag siden jeg begynte å spille i 10 tiden, fikk sånn connection greie som gjorde at jeg datt ut av et game og måtte restarte spillet, det er det eneste. Ingame er det jo bare luksus.

Lenke til kommentar

De tingene du får med LE unlocker du veldig fort uansett..så er ikke noe krise ;)

Leste du egentlig innlegget?

Lenke til kommentar

jeg har et problem at det kommer ned fargede "lyn" fra himmelen når noe eksbloderer eller lignende.

det var ikke sånn først på Betaen, men etter at jeg formaterte dataen kom lynene. og de er også på fullversjoen.

hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dem?

30vn70y.jpg

spxcw6.jpg

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller lagger det veldig uansett hvilken server man er på (også norske)? In game på scoreboardet så ser jeg at pingene ligger mellom 100 og 300, noe som er veldig høyt. Det er også rart at i server browseren så står det 15-50 osv...

Så er det bare meg eller ?

Lenke til kommentar

Helvete, jeg får ikke en gang innstallert spillet, men tror det er pcen sin feil. Får bare denne meldingen når jeg prøver å starte innstalasjonen: Setup.exe has stopped working. edit: gikk inn på cd'en og åpnet fila setup. da funket det tydligvis

post-123788-1267728419,7815_thumb.jpg

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Har hatt problemer på spill tidligere der det tydeligvis har vært noe tull med autorun. Hadde klikka for meg om spillet ikke hadde innstallert :@

*Spille Mass Effect 2 mens jeg venter på spillet*

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...