Balleflass Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Går spillet glatt i DirectX 11 på full grafikk æll? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kan noen svare meg på hvor det står at email account er brukt når jeg skal registrere meg?! Kan du ikke bare bruke den gamle kontoen som du har på battlefield 2? Det er nok derfor det står at den er i bruk, tror det funker slik som på steam, at du legger til spill på et brukernavn, ikke et brukernavn til hvert spill. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spør igjen; Hvor blir det av de to map'sa jeg ble lovet? nattmap bla Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur. Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare jeg som syns det her var det skrøpeligste DICE noen gang har laget? Nå har jeg spilt en time, og jeg har kjeda meg hele veien. Rett tilbake til MW2. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 en kamerat av meg har et problem med musa i BC2. problemet: i spillet viser den at musepekeren er ca 5cm til høyre og 5cm ned enn det den egentlig er så når jeg har klikka meg inn på en server og skal trykke på enter game så går det ikke å treffe knappen fordi noen som vet no? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur. De tingene du får med LE unlocker du veldig fort uansett..så er ikke noe krise Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur. Du må spørre om Limited Edition. Når jeg henta tok han først frem en som ikke var det, og jeg fortalte at jeg hadde fått beskjed om at jeg kunne få det når jeg forhåndsbestilte. Så sa han "Å? Vil du ha sånn Limited Edition-greie? Ja, så si det da". Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spør igjen; Hvor blir det av de to map'sa jeg ble lovet? nattmap bla De kommer automatisk. Nattmapet er vel på Rush mode. Jeg har det hvertfall og har ikke gjort noen ting for å få det. Limited edition er heller ikke noe å rope hurra for. Er kun 3 gønnere og 3 armor upgrades som er unlocked by default istedenfor at man må lvle opp for å få de... Synes folk er uforbeholdent negative til spillet i grunn. Greit, server listen er treg. Grunnen til det er at den venter på å oppdatere hele listen fremfor å vise de suksessivt etter hvert som de blir refreshet (ala steam metoden). Vet ikke hva som gjør at folk får så mye errors, men jeg har kun hatt problemer én gang i dag siden jeg begynte å spille i 10 tiden, fikk sånn connection greie som gjorde at jeg datt ut av et game og måtte restarte spillet, det er det eneste. Ingame er det jo bare luksus. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen andre som har problemer med å spille multiplayer på PC? Jeg finner ingen servere. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pappa henta spillet på gamestop for meg i dag, men jeg fikk ikke limited edition. Fikk bare med en kode forAKS-74U. Er det mulig, for en nedtur. De tingene du får med LE unlocker du veldig fort uansett..så er ikke noe krise Leste du egentlig innlegget? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg har et problem at det kommer ned fargede "lyn" fra himmelen når noe eksbloderer eller lignende. det var ikke sånn først på Betaen, men etter at jeg formaterte dataen kom lynene. og de er også på fullversjoen. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dem? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Får ikke til og joine en jævla server jeg. D: Hadde aldri noen problemer i beta. Men når release kommer, DA skal problemene komme..... Endret 4. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare meg eller lagger det veldig uansett hvilken server man er på (også norske)? In game på scoreboardet så ser jeg at pingene ligger mellom 100 og 300, noe som er veldig høyt. Det er også rart at i server browseren så står det 15-50 osv... Så er det bare meg eller ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Helvete, jeg får ikke en gang innstallert spillet, men tror det er pcen sin feil. Får bare denne meldingen når jeg prøver å starte innstalasjonen: Setup.exe has stopped working. edit: gikk inn på cd'en og åpnet fila setup. da funket det tydligvis Endret 4. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Har hatt problemer på spill tidligere der det tydeligvis har vært noe tull med autorun. Hadde klikka for meg om spillet ikke hadde innstallert :@ *Spille Mass Effect 2 mens jeg venter på spillet* Endret 4. mars 2010 av M@R7!N Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er mange som sliter med å finne servere eller? Fant ikke en eneste en... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Fikk B:BC2 Limited editiion på Lefdal Strømmen (fysisk butikk) for bare 399 i dag Da føler jeg med svindlet Samme spill limited edition til kr 599 på Spaceworld. Forhåndsbestilte det for mange måneder siden. Edit: På Ps3 Endret 4. mars 2010 av KristiaNtre_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå