itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Oi, har de endret Assault slik at den ikke lengre kan ha C4? Finner den ikke lengre der, kun på recon. Det har aldri vært c4 på assault... Man må først velge et hovedvåpen som ikke har granatkaster, da burde C4 dukke opp som valg. Det var slik det fungerte i betaen, mulig de har nerfa det i retail, men har ikke lest noe om det. Som Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spillet crasher, blir kicket osv, faen :s Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spillet crasher, blir kicket osv, faen :s PS3 Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bestilte på elkjop.no for lenge siden, pga god pris (299,-) og tilgang på beta. Mener det stod sendt på mandag, men ingenting i posten i dag heller Samme her.. Fikk ikke spillet i posten i dag.. Møkkabedrift... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kan noen svare meg på hvor det står at email account er brukt når jeg skal registrere meg?! Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 349,- på Platekompaniet Oslo City. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I got punkbusted Oppdaterte punkbuster (hvorfor i h... gjorde jeg det), så nå blir jeg kicka ut fra bc2 servere hele tiden! Har testa "alt" med punkbuster. Uninstallert og googla og mekka. Nå installerer jeg BC2 på nytt. Funker det ikkje nå, så blir det å installere win 7 på nytt. IKKE OPPDATER PUNKBUSTER! Et visdomsord i dag Oioi, takk for tipset Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Sitter med spilelt i hendene mine nå Wohoo Må også nevnes at jeg dro fram både sykkel og Honda PX for å komme meg til postkontoret.. PX funka best på dette føret.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steam er det dummeste jeg har hørt. Gjerne fortell hva som er 'dumt' med Steam. Blir litt offtopic men. Steam er genialt. De greier ikke å prissette spill rikting når de selv påstår at "Vi vil ha samme priser som du finner der du bor." som de har failet totalt på. De kan finne på og prissette noe i Europa 250% av prisen i USA og de ligger så og si alltid ~40% over prisen i USA. Så hvorfor ikke kjøpe ett spill i en normal butikk hvor du får ting grolosalt mye billigere og de tilbyr mer, du kan f.eks. BF:BC2 få fysisk kopi av spillet og digital nedlastning. Backup funksjonen til steam er elendig, den fungerer rett og slett ikke, den påstår at jeg ikke har nok minne til å kjøre steam om du har steam åpnet eller lukket og 5 GB ledig med minne. Ja det har skjedd på eldre og nyere backups. Vel også må man laste ned spill som krever båndbredde. Supporten dems er elendig. VAC er ubrukelig, men på en litt spesiell måte fordi den ikke kaster ut folk når de blir oppdaget, de blir bare flagget og får spille videre i 2 uker til 2 måneder uten hvor de kan cheate så mye de vil fordi de allerede er flagged. Og når man på f.eks. MW2 IKKE har servers admin og IKKE noe anticheat system som kan administere så er det jo dømt til å gå galt. Og ja vet at denne delay saken er ment for at cheaterne ikke skal se om cheaten dems er trygg med en gang, men de kommer seg jo rundt uansett! Vel til tider kan du få en helt merkelig speed, fikk selv plutselig 2-7 KB/sek når jeg lastet ned CSS en gang uten at det var noen store rls'er som hadde kommet. Aner alvorlig talt ikke hvorfor. Før (jeg vet ikke om de har det enda, derfor jeg sier "før") ga de spillutviklere admin rights i forumet på sin avdeling, altså det som skjedde var at alt som var kritisk til spillet på magisk vis forsvant, det er jo konge (Y) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Fikk 25/5 på denne runden, de andre hadde maks 3 i kills, haha :!: Pc versjonen går så det suser, ingen lagg og ingen connection problems Endret 4. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
6502 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som bruker Logitech G13 på battlefield? Har det noe for seg?! (Spiller forøvrig veldig lite, men battlefield har jeg sansen for) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 *SNIP* utrolig. jeg har aldri sett et så langt innlegg som er SÅ usakelig Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Prisen er supersaklige. Prisene er tragiske. Latterlige. Komiske. Ellers er steam genialt da Samme her.. Fikk ikke spillet i posten i dag.. Møkkabedrift... Jepp, tenkte jeg skulle teste elkjøp sin nettbutikk for once. No more på spill jeg virkelig gleder meg til Nesten så jeg tviler på at jeg får det imorgen og. Da blir jeg seriøst irritert. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 tl;dr utrolig. jeg har aldri sett et så langt innlegg som er SÅ usakelig hahah, tenkte på det samme :!: Får prøve BF BC2 igjen..blei mye kicking etc istad Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg må ta av meg hatten for EA, når skal de klare å ha en finger med i et spill uten å ødelegge det fullstendig? Hvor vanskelig er det å lage en serverlist, loade den fortere enn 3 minutter og faktisk la deg connecte?! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Funka ikke alt ganske bra i betaen da? Snodig at det skal være så mye problemer nå, men forhåpentligvis retter dem opp i det så fort som mulig Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Oi, har de endret Assault slik at den ikke lengre kan ha C4? Finner den ikke lengre der, kun på recon. Det har aldri vært c4 på assault... Man må først velge et hovedvåpen som ikke har granatkaster, da burde C4 dukke opp som valg. Det var slik det fungerte i betaen, mulig de har nerfa det i retail, men har ikke lest noe om det. Som Ahhhhhh. Jeg spilte bare med assault/shotgun i betaen, hadde helt glemt ut hvordan det funket før jeg fikk den. Fikk akkurat shotgun før jeg gav meg for litt siden, blir nødt til å logge tilbake på nå for å dobbelsjekke. Selv om jeg akkurat hadde vendt meg til grenadelauncheren nå da Hvordan taktikk bruker folk her forresten? Under betaen brukte jeg assault/shotgun og sprang helt frem i tet og sprengte COMM-stations, samtidig som jeg plukka opp noen ekstrapoeng med ammocrate. Fra 3000 til 5000 poeng i runden. Nå i retail sliter jeg å få 500poeng/runde med ca samme taktikk. Er det bare det at det er nye maps som gjør ting vanskelig? Og kan noen peke til et sted hvor jeg kan lese om hvordan Stars funker? (Bronze star med 500 bonuspoeng, gull med 5k osv). Har fått bronze med kniv hittil, men f. eks hvor mange kills må jeg ha før neste? Endret 4. mars 2010 av Blib Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fullførte ikke det første Bad Company, så kan noen forklare meg historien bak første mission på BC2? Hvorfor er man med i WWII? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor er de ekstra map'sene jeg ble lovet?! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Og hvorfor i heeelvette finner jeg ikke noen servere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå