itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spillet er sinnsykt gøy, klarte endelig å komme inn på en server igjen. ELSKER å være sniper. Se filmen How Not to be a Noob på Youtube. Eller gå inn i tråden med samme navn her på forumet. Det er IKKE sniper, du er en Recon. Du kan kalle det sniper, men husk! Ikke bare sitt i skauen å skyt! Hehe! Måtte bare si det! Er så gira på at man er Recon, og ikke Sniper etter den videoen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilken platform er det snakk om? På PS3 fungerer det som en drøm hvertfall Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Får opp : "You have been kicked from the server" etter en liten stund uansett hvilken server jeg går inn på Har du Betaen installert? Lenke til kommentar
6502 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bestilte på elkjop.no for lenge siden, pga god pris (299,-) og tilgang på beta. Mener det stod sendt på mandag, men ingenting i posten i dag heller Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spillet er sinnsykt gøy, klarte endelig å komme inn på en server igjen. ELSKER å være sniper. Se filmen How Not to be a Noob på Youtube. Eller gå inn i tråden med samme navn her på forumet. Det er IKKE sniper, du er en Recon. Du kan kalle det sniper, men husk! Ikke bare sitt i skauen å skyt! Hehe! Måtte bare si det! Er så gira på at man er Recon, og ikke Sniper etter den videoen. Vel, jeg sitter i skauen og knerter masse folk i "hævve" med en snikskytterrifle med en ghillie suit på, det høres ganske mye ut som en sniper spør du meg Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan er det helikoperet virker egentlig? Jeg flyr, ser ikke en dritt (bare masse tåke), så blir jeg skutt fra noen jeg ikke ser og det er umulig å kontrollere det. ?? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 holder på å laste spillet ned fra steam nå, er på 99% gleder meg syykt Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Spillet er sinnsykt gøy, klarte endelig å komme inn på en server igjen. ELSKER å være sniper. Se filmen How Not to be a Noob på Youtube. Eller gå inn i tråden med samme navn her på forumet. Det er IKKE sniper, du er en Recon. Du kan kalle det sniper, men husk! Ikke bare sitt i skauen å skyt! Hehe! Måtte bare si det! Er så gira på at man er Recon, og ikke Sniper etter den videoen. Vel, jeg sitter i skauen og knerter masse folk i "hævve" med en snikskytterrifle med en ghillie suit på, det høres ganske mye ut som en sniper spør du meg Hehe! Sant, men det er mye mer å gjøre for å hjelpe laget! Som på xbox og playstation må man hele tiden si i fra om hvor fienden er. Vet ikke hvordan dette skjer på PC, men på konsoll er det select eller back knappen. Oppgaven din som recon er selvfølgelig å knerte folk i hævve, men det er minst like viktig å hele tiden markere mål som er langt borte, sprenge opp tanks som hindrer lagkameraters framgang. Du er meget viktig på slagmarken. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 holder på å laste spillet ned fra steam nå, er på 99% gleder meg syykt Berre å holde pusten litt til, eg kjem meg ikkje inn på multiplayer ihvertfall... Jævla piss! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I got punkbusted Oppdaterte punkbuster (hvorfor i h... gjorde jeg det), så nå blir jeg kicka ut fra bc2 servere hele tiden! Har testa "alt" med punkbuster. Uninstallert og googla og mekka. Nå installerer jeg BC2 på nytt. Funker det ikkje nå, så blir det å installere win 7 på nytt. IKKE OPPDATER PUNKBUSTER! Et visdomsord i dag Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Oi, har de endret Assault slik at den ikke lengre kan ha C4? Finner den ikke lengre der, kun på recon. Det har aldri vært c4 på assault... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser ut til at det er mye problemer med PC versjonen. Hehe! Sluttet med PC pga jeg opplevde så mye tull. Glad jeg spiller på konsoll. Tok lang tid å like FPS på konsoll, men blitt i det nå Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Får opp : "You have been kicked from the server" etter en liten stund uansett hvilken server jeg går inn på Har du Betaen installert? Nei, Men nå funket det en stund, så sluttet det å virke, men nå virker det igjen.... Litt ustabilt altså... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Oi, har de endret Assault slik at den ikke lengre kan ha C4? Finner den ikke lengre der, kun på recon. Det har aldri vært c4 på assault... Så en video på youtube, der personen hadde thompson og C4. Han hadde også ammo-kit. Så... Endret 4. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I got punkbusted Oppdaterte punkbuster (hvorfor i h... gjorde jeg det), så nå blir jeg kicka ut fra bc2 servere hele tiden! Har testa "alt" med punkbuster. Uninstallert og googla og mekka. Nå installerer jeg BC2 på nytt. Funker det ikkje nå, så blir det å installere win 7 på nytt. IKKE OPPDATER PUNKBUSTER! Et visdomsord i dag Haha, når jeg oppdaterte punkbuster så har jeg aldri fått noe connection failed igjen Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I got punkbusted Oppdaterte punkbuster (hvorfor i h... gjorde jeg det), så nå blir jeg kicka ut fra bc2 servere hele tiden! Har testa "alt" med punkbuster. Uninstallert og googla og mekka. Nå installerer jeg BC2 på nytt. Funker det ikkje nå, så blir det å installere win 7 på nytt. IKKE OPPDATER PUNKBUSTER! Et visdomsord i dag Si ifra hvordan det går da. Trodde at hvis man ble punkbusted var det game over. Tror ikke det hjelper reinnstalere.. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen andre enn meg som sliter med EA Downloader f***s dritte? Laster ned 1.3GB så får jeg feilmelding om at filene mine er låst eller ødelagt. Har slettet cache 2 ganger, reinnstallert EA Downloader. Men får samme feil. "Please make sure you have enough diskplace and if your files aren't locked" Please heeelp Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Elendig. Jeg har forhånsbestilt spillet, men det kom ikke i dag. KOmplett hadde ikke fått det inn før i dag så jeg får det ikke før om noen dager. So long for å betale for noe. Hehe, ja har omtrent sluttet å kjøpe spill i butikken, rett å slett fordi jeg er lei av defekte dvd plater, keys som forsvinner osv osv. Så derfor var jeg dennegangen smart nok til å handle spillet på web http://butikk.broadparkgames.no/product/lp21591/battlefield-bad-company-2/ Laster den ned nå, tydeligvis pågang på nedlastningen men det går 1.5mb sek (pleier å ligge på 3.5-4mb) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvorfor står det "EA account name already in use"??? har jo ikke brukt den emailadressen med mindre de teller med dem man brukte på bf2?? Irriterer meg at det skal være så mye dritt før man kan begynne å spille Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Oi, har de endret Assault slik at den ikke lengre kan ha C4? Finner den ikke lengre der, kun på recon. Det har aldri vært c4 på assault... Man må først velge et hovedvåpen som ikke har granatkaster, da burde C4 dukke opp som valg. Det var slik det fungerte i betaen, mulig de har nerfa det i retail, men har ikke lest noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå