Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man gjøre noe spesielt etter at man har fjernet en piratversjon av spillet? Jeg tenker på før jeg installerer spillet jeg har kjøpt. Regedit?

Det gikk fint hos meg, bare avinstallerte spillet, lastet ned fra EADM og installerte, startet spillet, gikk på multiplayer og tastet inn MP keyen og alt fungerer i skjønneste orden :) Faktisk ikke hatt et eneste connection problem i dag, bare server lista som fucker.

Fant også ut at det nå, etter litt intens trykking, går an å sortere server listen på navn, ping osv. Så for å finne battlefield.no eller TV2 serverne er det bare å trykke der det står "Name" øverst så skal den sortere alfabesisk så man kan scrolle nedover. Da får man TV2/bf.no serverne på rekke og rad innimellom alt det andre :)

Lenke til kommentar

Æsj klarer forsatt ikke joine noen servere, bare failed to connect greier, litt synd siden jeg satt oppe noen timer ekstra i går, og samme feilen da. Men så lenge det funker til helga er jeg egentlig happy. Spiller AvP en så lenge. Det er nesten umulig for spillsjapper å garantere at du får spillet på releasedagen, fordi posten er relativt uberegnelig. Så når jeg vet jeg SKAL ha et spill på release dagen kjøper jeg bare en nøkkel online fra en eller annen butikk. Dette var ikke noe must buy for min del, men til 200kr var det vanskelig å si nei.

Lenke til kommentar

Kva pokker er det som skjer?

Når eg skal logge meg innpå spelet, skriv eg e-mailen min og passordet, så får eg beskjed om å skrive inn cd key'n og når det er gjort får eg bare beskjeden "unable to connect, please try again later" Kva skjer?

Lenke til kommentar

Da har postmannen akuratt vært hos meg og som en unge på julaften hoppet jeg glad og forventingsfull ned trappa til postkassen, bare for å finne en gratis avis og en regning fra Get. :no:

Utrolig skuffet over Game.no, ikke fikk jeg beta cd-key fra dem heller, selv om jeg ble lovet en når jeg gikk inn på EA sine sider over forhandlere som hadde beta key og derfra videre til game.no.

Ringte dem og en lite hjelpsom kar sa de ikke hadde flere igjen selv om dette var i begynnelsen av februar. Heldigvis fikk jeg beta-key av en kompis, men nå klarte de faen meg ikke å levere spillet på lanseringsdatoen.

Game.no kan brenne i helvete, første og siste gang jeg handler hos dem. :realmad:

Samme her. Bestilte fra Game.no, men ingen pakke idag :(

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar
Hei!

Viser til din forhåndsbestilling av Bad Company 2 Limited Edition og oversender herver kode for å låse opp AKS-74U assault rifle

*FU*,

Takk for handelen og god jakt!

Mvh

Håkon

Lefdal Internett

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...