Flacid Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 må si jeg er en mule irritert på en del i bc2. vintermaps, er jo kliss umulig å se til tider da det skinner så sjuukt? i tillegg synes jeg mye av det som skjer har litt delay. tar litt tid fra jeg beveger ting på skrivebordet før det skjer på skjermen. (nei er ikke et HW/driver problem) måtte stille grafikken ned for å slippe det skinnet.. ooog så treig multiplayer joining? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Server browseren er fortsatt like jævla håpløs ja. Favorittene mine driver også å forsvinner hele tiden. Legger til, joiner game, exiter og så er de borte... Men en ting kan trygt sies og det er at retail versjonen har endelig fått fikset grafikkproblemene. Nå er det alt på fullt (1680x1050, 16x/16x, HBAO) uten det minste spor av lagg Edit: Her er guiden for å legge til norske servere. Min lenke Edit2: Ser ut til at det ikke fungerer lenger? Jeg gjorde som i guiden, men får ikke opp noen servere på favorites. Jeg får heller ikkje til favoritt servere må si jeg er en mule irritert på en del i bc2. vintermaps, er jo kliss umulig å se til tider da det skinner så sjuukt? i tillegg synes jeg mye av det som skjer har litt delay. tar litt tid fra jeg beveger ting på skrivebordet før det skjer på skjermen. (nei er ikke et HW/driver problem) måtte stille grafikken ned for å slippe det skinnet.. ooog så treig multiplayer joining? Jeg får litt "mouselag" delay når jeg har vsync on Ofte så er den delayen brukerfeil Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) må si jeg er en mule irritert på en del i bc2. vintermaps, er jo kliss umulig å se til tider da det skinner så sjuukt? i tillegg synes jeg mye av det som skjer har litt delay. tar litt tid fra jeg beveger ting på skrivebordet før det skjer på skjermen. (nei er ikke et HW/driver problem) måtte stille grafikken ned for å slippe det skinnet.. ooog så treig multiplayer joining? Huff ja. Har prøvd å justere brightness og contract til liten nytte, foreløpig. Når det gjelder musetreghet kan jeg anbefale å eksperimentere med grafikkinnstillingene. Det virker som den krever sin hardware, for å si det sånn. Kanskje mer enn man skulle tro og hva den burde. Jeg måtte ned på medium og vel så det @ 1680x1050 for å få skikkelig musekontroll med følgende specs (og selv da lagget det til tider kraftig ved eksplosjoner og lignende effects): - Core i7 920 - Geforce GTX260 - 9gig OZC Gold DDR3 RAM - Intel 2.gen. SSD EDIT: Og ja, all online-funksjonalitet var suppetregt i går kveld, vertfall. Falt ut av selve EA-profilkontoen annethvert minutt, klarte ikke logge på, tror jeg spilte MP i totalt 10 sekunder ila. en time lang periode i går. Håper det er bedre i dag. Siste offisielle melding på twitter er dette: We have released a new server to the hosting companies which should help with some connection issues. ..så ting har forhåpentligvis bedret seg. Endret 4. mars 2010 av Loomy Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 skal prøve å trikse litt med grafikken. har selv i5 og Radeon HD5850. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som blir med på litt HC? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen andre som ikke får spillt i det hele tatt? Server Browser sier bare "Failed to connect to EA Online" Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 sliter med å bli med venn i spill. "We could not find any games please try again" Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det skal hjelpe å skru av HBAO - både for å unngå snøblindhet og mus-lag. Endret 4. mars 2010 av hightow Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 får ikke til å joine noen games jeg. connection to the game server lost, please check your network connection and try again. nettet fungere som bare pokker med 3 i ping. noe porter ute og går her? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det virker som den krever sin hardware, for å si det sånn. Kanskje mer enn man skulle tro og hva den burde. Jeg måtte ned på medium og vel så det @ 1680x1050 for å få skikkelig musekontroll med følgende specs (og selv da lagget det til tider kraftig ved eksplosjoner og lignende effects): - Core i7 920 - Geforce GTX260 - 9gig OZC Gold DDR3 RAM - Intel 2.gen. SSD Rart. Kjører alt på maks (uten HBAO og Vsync) med 1920*1200 i5 750 Radeon 5770 8gig minne (husker ikke type). Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det kan være nyttig å lese informasjon nederst i skjermen inne i spillet. Når jeg spilte i går var det info om at enkelte brukere kunne oppleve connection-problemer, men at de jobbet med saken. I tillegg stod det også noe om å manuelt oppdatere punkbuster. De tok ned deler av nettsidene også igår, pga. stor trafikk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Må man ha alle expansions til BF2 for å få et eneste veteran poeng? det er i såfall idiotisk. Jeg mister tilkoblingen hele tiden, og brannmuren er av i rutern, så skal ikke stå på no porter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Alle har alle expansionene til BF2. Det kom jo ut 1.5 Patch ifjor som gjorde slik at man fikk alle. Bare legg til expansionene og samme prefixet som du brukte på BF2 vanilla, men du må ha spilt minst et spill på hver expansion da Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rart. Kjører alt på maks (uten HBAO og Vsync) med 1920*1200 i5 750 Radeon 5770 8gig minne (husker ikke type). Hmm, tror HBAOen min står på. Ser det er minst én på steam-forumet som rapporterer om muselagg med HBAO på. Verdt et forsøk! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 det er det jeg ikke har gjort. Aner ikke om jeg har bf2 cover og cd key noe steds heller. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har 6 BF spill, men er bare veteran rank 3. Har Bf942+2 expansion, BF2, BC1, BF-Heroes. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Alle har alle expansionene til BF2. Det kom jo ut 1.5 Patch ifjor som gjorde slik at man fikk alle. Bare legg til expansionene og samme prefixet som du brukte på BF2 vanilla, men du må ha spilt minst et spill på hver expansion da Hva er egentlig dealen med disse veteranpoengene? Har hele BF2 (kjøpte full pakke 1mnd før man fikk expansions gratis ). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva er egentlig dealen med disse veteranpoengene? Har hele BF2 (kjøpte full pakke 1mnd før man fikk expansions gratis ). Får noen våpen fra andre verdenskrig, Garand, Thompson og en pistol om jeg ikke tar helt feil. Ikke våpen en bruker til vanlig mao. Litt synd de ikke har laget et ww2 multiplayer map egentlig, de har jo flere våpen fra singelplayerdelen å ta av. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 HAr hørt at BF: 2142 demo kan brukes på veteran sidene, er det sant? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Man får vell 0.5 poeng får hvert spill man registrere? Fikk en meldig for litt siden at jeg skal på jobb i dag Irriterende, hadde håpa på å no-life resten av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå