Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som ikke har testet SP delen enda så anbefaler jeg på sterkeste å ta den vanskligste settingen. Husker ikke hva den heter.

Litt mye bugs i SP, men det er gøy. Skulle bare teste litt....er fortsatt våken. Tror det har noe med x antall Redbull, pure rush, og monster. Er så hyper at jeg så vidt klarer å holde fast i musa.

Lenke til kommentar

Har spilt siden rett over midnatt nå. Dette var moro, var totalt noob den første halvtimen, men det kom seg:D

Spilte mye beta, men følte meg som en noob jeg og. Merka også at det var flere som spilte kartene for første gang. Regner med at spillet tar seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Da har postmannen akuratt vært hos meg og som en unge på julaften hoppet jeg glad og forventingsfull ned trappa til postkassen, bare for å finne en gratis avis og en regning fra Get. :no:

Utrolig skuffet over Game.no, ikke fikk jeg beta cd-key fra dem heller, selv om jeg ble lovet en når jeg gikk inn på EA sine sider over forhandlere som hadde beta key og derfra videre til game.no.

Ringte dem og en lite hjelpsom kar sa de ikke hadde flere igjen selv om dette var i begynnelsen av februar. Heldigvis fikk jeg beta-key av en kompis, men nå klarte de faen meg ikke å levere spillet på lanseringsdatoen.

Game.no kan brenne i helvete, første og siste gang jeg handler hos dem. :realmad:

Lenke til kommentar

Server browseren er fortsatt like jævla håpløs ja. Favorittene mine driver også å forsvinner hele tiden. Legger til, joiner game, exiter og så er de borte...

Men en ting kan trygt sies og det er at retail versjonen har endelig fått fikset grafikkproblemene. Nå er det alt på fullt (1680x1050, 16x/16x, HBAO) uten det minste spor av lagg :)

Edit: Her er guiden for å legge til norske servere. Min lenke

Edit2: Ser ut til at det ikke fungerer lenger? Jeg gjorde som i guiden, men får ikke opp noen servere på favorites.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hadde problemer med å komme inn på alle servere, men så lastet jeg ned PBsetup på punkbuster sin side og oppdaterte til siste versjon, da kom jeg inn på mange servere.

Noen andre som har flimring i bakketeksturene forresten? Jeg hadde det ikke i beta, men har det nå i fullversjonen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg stått å sett ut av vinduet å ventet på postmannen i over 1 time. Når han endelig kommer så er det uten pakke til meg:( noen andre som ikke har fått og har bestilt fra Elkjøp?

SKUFFA!!!

Fikk svar fra kundeservice at spillet var sendt fredag, syns det er litt rart at det ikke lå i posten idag da. kjipern

Endret av Laplander
Lenke til kommentar

Nå har jeg stått å sett ut av vinduet å ventet på postmannen i over 1 time. Når han endelig kommer så er det uten pakke til meg:( noen andre som ikke har fått og har bestilt fra Elkjøp?

SKUFFA!!!

Fikk svar fra kundeservice at spillet var sendt fredag, syns det er litt rart at det ikke lå i posten idag da. kjipern

Sagt før og sier det igjen, aldri forhåndsbestill spill fra butikker som ikke har spesialisert seg på den aktuelle varen (i dette tilfellet burde du bestillt fra en dedikert spillbutikk, eller iallefall en der spill er et av hovedfokusene). el-kjøp og lignende butikker er for generelle til å innse at det er viktig for kunden å få varen på eller helst før lanseringsdatoen. Spillbutikkene VET at det er en viktig faktor til at du forhåndsbestillte i utgangspunktet og er derfor bedre på å sørge for at du får spillet på dagen. El-kjøp gir mer f. i akkurat det aspektet(eller er for stor organisasjon til å ha fokus på akkurat det).

Kundeservice sier så mye rart. Forvent å få det om en uke eller så...

edit: skal ikke utelukke at posten har skylda her, men hovedargumentet mitt gjelder på generellt grunnlag uansett.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

SKUFFA!!!

Sagt før og sier det igjen, aldri forhåndsbestill spill fra butikker som ikke har spesialisert seg på den aktuelle varen (i dette tilfellet burde du bestillt fra en dedikert spillbutikk, eller iallefall end er spill er et av hovedfokusene). el-kjøp og lignende butikker er for generelle til å innse at det er viktig for kunden å få varen på eller helst før lanseringsdatoen. Spillbutikkene VET at det er en viktig faktor til at du forhåndsbestillte i utgangspunktet og er derfor bedre på å sørge for at du får spillet på dagen. El-kjøp gir mer f. i akkurat det aspektet(eller er for stor organisasjon til å ha fokus på akkurat det).

Kundeservice sier så mye rart. Forvent å få det om en uke eller så...

edit: skal ikke utelukke at posten har skylda her, men hovedargumentet mitt gjelder på generellt grunnlag uansett.

Jaja, da vet man til neste gang. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...