Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke si det er så genialt når det ofte koster mer enn i vanlig butikk, releaser spill seinere, kommer fortsatt med dritt som securom, selv om du sitter tilkoblet til steam og nett.

Hva som taler i steam sin fordel, er enkel nedlasting og install og "alltid" tilgang til spillene dine. Dog du driter deg ut om du får kontoen stengt.

Lenke til kommentar

At de aldri klarer å få en release tidsnok er hvertfall noe som teller negativt for meg.

Jeg er en stor fan av steam, men det er nesten tragikomisk hvordan de fucker opp release etter release. Selv demoen til Left4dead2 klarte de ikke gi ut tidsnok. 2dager for sen var vel den.

Lenke til kommentar

Merkoen: Hmm da blir jeg å drite i å handle fra steam neste gang.

Fordi du må vente 1 time lengre?

Dummeste jeg har hørt :p

Blir som å si at du aldri skal kjøpe spill av EA mere, siden de gav ut spillet i USA den 2. mars, mens vi i norge må vente 2 døgn på at vi kan få prøve oss :p.

Jeg kjøper alle spillene fra Steam. Veldig greit at man har alle spillene på en plass.

Trenger ikke passe på hverken CD eller cd key. ;)

Du har et godt poeng, men hvis EA gir meg i Norge spillet en time tidligere, hvorfor skal jeg ikke kjøpe hos dem neste gang?

Lenke til kommentar

Steam er det dummeste jeg har hørt.

Gjerne fortell hva som er 'dumt' med Steam.

Blir litt offtopic men.

Steam er genialt.

En ting som er dumt med steam er jo for eksempel at svært få om noen modder til medieval 2 total war funker, så det ble jo et ganske dårlig kjøpt for min del. Det har jo vært en del krøll med patcher, som ikke funker eller kommer mye senere. Prisene er jo også helt på trynet, utenom når de har salg, ellers fint og ha lett tilgang til spillene dine. Det er jo også kriminelt at de kan og vil stenge hele kontoen viss du driter deg ut i et spill.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Du har et godt poeng, men hvis EA gir meg i Norge spillet en time tidligere, hvorfor skal jeg ikke kjøpe hos dem neste gang?

Det er jo et elendig argument. 1time mer spilletid? Seriøst?

Fordelene med steam oppveier til gangs de negative sidene. Det eneste virkelige ankepunktet er pris, for der har Steam mye å gå på. Om pris ikke er et spørsmål er Steam hvertfall for meg et førstevalg. Helt til Battle.net får sin shine that is.

Lenke til kommentar

Pris på spill er likegyldig for meg, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser.

Og selvsagt er det absurd å syte over en time spilletid. Men jeg har gått i hele dag og gledet meg på å spille kl 00:00. Så nå er jeg stuptrøtt og jeg kommer til å ha en jævli dag i morgen pga en time mindre søvn:P

Lenke til kommentar

Finner bare en server og den får jeg ikke joinet, står at de har litt trøbbel, hjemmesiden deres er også nede, men det er vel slikt man må rekne med ved lansering. Har aldri vært en stor fan av shooters men gledet meg faktisk litt til å teste i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...