Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I SP har man vel 4 granater, mens i multiplayer har man 1. Det er jo også en "perk" som gir flere granater. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Takk for svar! Håper noen klarer å unlocke noen våpen i løpet av natten, og gi en tilbakemld angående hvilket våpen som er helt unikt og gøyest å spille med. Kun personlige meninger da. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jukset litt med en proxy tidligere i dag og har spilt Steam-versjonen i fem timer i strekk. Genialt spill. Skjønt, server-browseren trenger fortsatt en aldri så liten finpuss... Hvis noen andre ikke orker å vente en time til, gjør følgende for å spille BC2 nå: Installer Hotspot Shield (http://hotspotshield.com/) og start programmet. Start Steam og fyr opp BC2. Alt-Tab ut fra BC2 når du kommer til hovedmenyen og skru av Hotspot Shield. Enjoy. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 DEr har noe med hva slags upgrades du velger å bruke i kit'et ditt Lenke til kommentar
zebe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) er bare 8 min igjen da Endret 3. mars 2010 av zebe Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det ikke 00:00 GMT spillet blir låst opp da? Dvs. 01:00 for oss i Norge som har GMT+1. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jippi. Fikk spillet i dag og må si at jeg synes det var et knallbra spill. Har bare prøvd singelplayer hittil da, men multiplayeren skal visst være enda bedre så gleder meg til det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det ikke 00:00 GMT spillet blir låst opp da? Dvs. 01:00 for oss i Norge som har GMT+1. Jupp, men noen andre her mener noe annet. ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sitter og venter på mail om key/sjekker bestillingsinfoen på eastore enda. :< Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Står fortsatt Pre-Load complete på steam ... Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det ikke 00:00 GMT spillet blir låst opp da? Dvs. 01:00 for oss i Norge som har GMT+1. Jupp, men noen andre her mener noe annet. ^^ Vel, ut ifra nedtellingen på http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb så skal det åpnes nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Står fortsatt Pre-Load complete på steam ... Det blir åpna 01:00 på steam. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Yay! Fikk CD-key på epost nå! Da blir det multiplayer et par timer:D Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Yay! Fikk CD-key på epost nå! Da blir det multiplayer et par timer:D Ah, fikk key selv.. eller fikk den igår, men fikk igjen på mail nå Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flere en meg som er korttenkte mtp GMT vs GMT +1. Sitter å rager over at jeg ikke får spilt! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flere en meg som er korttenkte mtp GMT vs GMT +1. Sitter å rager over at jeg ikke får spilt! Ser ut som EAStore sender ut keysa til folk nå. Men på Steam må du vente til 01:00. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Med mindre du trikser med proxy da. Jaja, tilbake til spillet. Vi ses på slagmarken. Endret 3. mars 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Merkoen: Hmm da blir jeg å drite i å handle fra steam neste gang. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Merkoen: Hmm da blir jeg å drite i å handle fra steam neste gang. Fordi du må vente 1 time lengre? Dummeste jeg har hørt Blir som å si at du aldri skal kjøpe spill av EA mere, siden de gav ut spillet i USA den 2. mars, mens vi i norge må vente 2 døgn på at vi kan få prøve oss . Jeg kjøper alle spillene fra Steam. Veldig greit at man har alle spillene på en plass. Trenger ikke passe på hverken CD eller cd key. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Merkoen: Hmm da blir jeg å drite i å handle fra steam neste gang. Fordi du må vente 1 time lengre? Dummeste jeg har hørt Blir som å si at du aldri skal kjøpe spill av EA mere, siden de gav ut spillet i USA den 2. mars, mens vi i norge må vente 2 døgn på at vi kan få prøve oss . Jeg kjøper alle spillene fra Steam. Veldig greit at man har alle spillene på en plass. Trenger ikke passe på hverken CD eller cd key. Steam er det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå