Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg skal absolutt INGEN ting annet enn å spille BC2 i morra Studentliv FTW. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper jeg får det sånn også Feh når videregående er ferdig Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 jeg skal sitte oppe endel av natta så kan sikkert skrive noa setninger om d er noe dere lurer på. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Får man cdkeyen i mailen eller må man hente den på kundeservice på ea? Kjøpte spillet der, flere sier at man må gå på bestillingshistorikk, men finner ikke spillet der Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Får man cdkeyen i mailen eller må man hente den på kundeservice på ea? Kjøpte spillet der, flere sier at man må gå på bestillingshistorikk, men finner ikke spillet der Du får "Limited Edition - redeemed" kode på mail, så henter du serialen på kundestøtte. Mulig du får keyen i mail også.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mini-mini-førsteinntrykk, ganske lite folk online Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mini-mini-førsteinntrykk, ganske lite folk online what? Er jo fulle servere overalt! Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du skal visst gå inn her for å få koden din. Men hos meg er det bare blankt der det skal være en kode. https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage/ThemeID.850300 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Idiotiske auto greier.... Skrev jo såklart feil der! Tusen takk! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du skal visst gå inn her for å få koden din. Men hos meg er det bare blankt der det skal være en kode. https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage/ThemeID.850300 når jeg trykker der kommer dette fram: Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du skal visst gå inn her for å få koden din. Men hos meg er det bare blankt der det skal være en kode. https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage/ThemeID.850300 når jeg trykker der kommer dette fram: Jepp her også hos meg. Hadde serial der igår. De har vel tatt det bort siden det sikkert var en feil som gjorde at de var der til og begynne med. Den kommer nok ut igjen inatt 01:00 tenker jeg. Er iallefall da Steam åpner sitt Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Du skal visst gå inn her for å få koden din. Men hos meg er det bare blankt der det skal være en kode. https://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCustomerServiceOrderSearchPage/ThemeID.850300 Det var slik jeg fikk tak i min kode. Nå derimot er det også blank hos meg. Det var bra jeg skrev den ned når jeg sjekket første gang for et par dager siden Antagelig har EA tabbet seg ut og lagt den ut for tidlig. Edit: Too late Endret 3. mars 2010 av hightow Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Oss som nylig kjøpte på eastore får vel key rett etter midnatt norsk tid? Har kun koden til limited edition-bonusstuffet nå, står blankt på ruta til selve spillet! Venter i spenning! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg følger denne countdownen, så får vi se da... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg følger denne countdownen, så får vi se da... Jeg tror den klokka følger GMT. Vi lever i GMT+1 som er kl 01:00 norsk tid afaik. Er iallefall slik på Steam. Men man kan jo krysse fingrene Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ikke for å være slem, men leste du hva du skrev? En nedtelling vil ikke bli en time lengre bare pga du er i en annen tidssone, om en klokke teller ned 60min for release i hele Europa er i uk, eller i russland, så er det fortsatt snakk om 60 min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mini-mini-førsteinntrykk, ganske lite folk online what? Er jo fulle servere overalt! Da gjemte alle seg. Føltes liksom så tassent når jeg spilte istad på et ørkenmap. ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg følger denne countdownen, så får vi se da... Jeg tror den klokka følger GMT. Vi lever i GMT+1 som er kl 01:00 norsk tid afaik. Er iallefall slik på Steam. Men man kan jo krysse fingrene Ehm? Alt annet rundt BF:BC2 har fulgt CET eller GMT+1 så hvorfor skulle ikke denne følge det? Og utifra enkel logisk sans ser det ut som om den følger GMT+1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den følger nok CET siden det er i skrivende stund 43 min igjen, og min klokke er 23:16 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan er det egentlig med antall magasiner, granater osv kontra demoen? Ser noen har 4 granater, mens andre kun har 1 på youtube. Har man flere skudd som recon nå på retail? På demo syns jeg egentlig man hadde nok, men noen ganger føltes det lite. Rart. Og for mange av dem som spiller Assault er MW2-hoder som ikke skjønner mer enn K/D-ratio. (Dem gir ikke fra seg ammo når du spør) Hvordan er Garand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå